Spørsmål og svar – 9

 

I dag er det lørdag, hodet er vondt, og kroppen ikke helt med meg, så det blir en enkel spørsmålrunde igjen, som jeg har lånt av VeraLynn igjen. 🙂

 

 

Spørsmål 1: Har du angret på en tatovering?

Svar: Nei, den ene tatoveringen jeg har, som jeg fikk av ungene på 50 årsdagen, den er jeg fornøyd med. Men det blir ikke flere. 🙂

 

Spørsmål 2: Bruker du å ta med deg små shampooflasker fra hotel du har bodd på?

Svar: Ja, det har jeg gjort. Er meninga det. Og som regel har jeg brukt av dem på forhånd 😉

 

Spørsmål 3: Hvilken høytid på året er din favoritt?

Svar: Det har alltid vært julen, men nå er jeg ikke like glad i den lenger. Håper det endrer seg igjen ☺️Førjulstida er koselig. ❤

 

Spørsmål 4: Om du fikk lov å endre på noe som er forbudt i dag, hva vil du endre på da?

Svar: Svarer som Veralynn, arveavgiften!

 

Spørsmål 5: Om du skal oppnevne en plass til din favorittplass hvor hen i verden, hvilken plass blir det?

Svar: Svaret mitt nå må jo bli Gjengstøa i Heim kommune i Trøndelag. Er jo min store drøm som gikk i oppfyllelse 😉

 

 

Hvis du ikke har fått med deg de andre spørsmål og svar jeg har hatt, så kan du finne dem her:

Spørsmål og svar – 1

Spørsmål og svar – 2

Spørsmål og svar – 3

Spørsmål og svar – 4

Spørsmål og svar – 5

Spørsmål og svar – 6

Spørsmål og svar – 7

Spørsmål og svar – 8

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg