Spørsmål og svar

 

Har vært og lånt litt igjen jeg VeraLynn

 

Spørsmål 1: Hvilken måned skulle du helst slettet fra almanakken?

Svar: Slette noen mnd?  Nei, det går ikke…trenger alle månedene, ellers blir året helt feil 😄 Dessuten liker jeg alle månedene på hver sin måte 😀

Spørsmål 2: Har du noen gang tatt bort noen som var din “venn” på Facebook?

Svar: Ja det har jeg.  Sånne venner som jeg ikke akkurat kjenner, men som kanskje er mest nysgjerrig eller noe.

Spørsmål 3: Hvem var din første bestevenn?

Svar: Det var en jente som heter Jill. Hun var den første, vi ble kjent i 1.klasse, og siden har jeg tenkt på henne som min eneste bestevenn. Lette henne opp for et par år siden, og nå er vi venner på Facebook. Har også snakket sammen på tlf. Rart etter så mange år, men veldig koselig.  Hun husket ting om meg som jeg ikke husket selv. 🥰

Spørsmål 4: Sier du i fra eller lar du være om noen sniker foran deg i matbutikken?

Svar: Tror ikke jeg har sagt ifra, heller latt andre komme før meg i køen, om jeg ikke har det veeeldig travelt 😉

Spørsmål 5: Du får invitere to personer, døde eller levende på middag. Hvem inviterer du?

Svar: Da ville jeg invitert mine foreldre. Faren min er død, men moren min lever. Ikke så enkelt å be henne på middag lenger heller dessverre pga demens o.a.

Savner dem begge veldig mye ❤💙

 

12 kommentarer

Siste innlegg