Spørsmål og svar

Og jeg bare fortsetter å låne av VeraLynn jeg.  Og du er igjen velkommen til å låne/stjele fra meg. 😉

 

 

 

Spørsmål 1: Om du skulle gjette, hvilken låt tror du at du har hørt mest på?

Svar: Neimen, herlighet så vanskelig du skal spørre i dag da! 😀   Hører så mye forskjellig, at jeg ikke har peiling.  Før hørte jeg mest sanger med kristent budskap. Nå hører jeg alt mulig. Men jeg kan jo nevne sangen som jeg sier er min sang til mannen min:

“Jag trodde änglarna fans, bara, bara i himmelen. Men det var innan jag møtte deg. Nu har ja en engel här hos meg! ❤”

Spørsmål 2: Om du kunne velge en egenskap som barnet ditt kunne arve, hvilken ville du valgt da?

Svar: Jeg har to barn, og de har begge arvet omtanke, empati og omsorg for andre. Det ble visst 3 egenskaper det 😁

Spørsmål 3: Har du besvimt noen gang?

Svar: Ja, det har jeg.  Da vi kolliderte da jeg var lita jenta. Datt av plassen jeg satt på, og våknet av at jeg hadde slått hodet. Ellers gikk det bra med meg, værre med mine foreldre.

Spørsmål 4: Hva er den vanskeligste beslutningen du har måtte ta?

Svar: Hm….har jo måtte tatt en del, men en av de vanskeligste, og allikevel enkel beslutning var da jeg flyttet til Trøndelag og til han som nå er mannen min. Det var, og er tøft å bo så langt fra alle mine ❤

Spørsmål 5: Fortell om en gang du var forferdelig nervøs?

Svar: Forferdelig nervøs ja…det har jeg vært noen ganger. Men kanskje den gangen jeg skulle opereres, og kirurgen kom inn og sa:  “Jeg tror ikke noe på at dette vil hjelpe, men jeg skal operere deg. Vil bare si at det kommer til å gjøre fryktelig vondt lenge etterpå. ”

Da lurte jeg på om jeg skulle stikke av. Men operasjonen ble utført, kirurgen tok feil, i at det ikke ville hjelpe, for ja, det var vondt i flere uker, men jeg ble bra av det som plaget meg. Så jeg ville gjort det samme igjen  😄

 

6 kommentarer
    1. Du hadde mange gode svar her! Ikke enkelt å flytte så langt vekk kan jeg tenke meg <3
      Men du måtte vel, hvis ikke hadde det kanskje ikke blitt noe av…kjærligheten!

      1. Takk for det. Ja, jeg måtte det hvis jeg ville ha denne trønderen, for han var ikke flyttbar akkurat da. 😉 Og jeg hadde behov for å komme meg bort etter skilsmissen. Trengte litt distanse selv om det betød distanse også fra ungene. De var jo voksne, men det har vært og er tungt til tider. Vi har jo vært og besøkt dem 2-3 ganger hvert år, bortsett fra etter covid kom. ☺️ Noen ganger må man ofre noe, det verste er den dårlige samvittigheten min 😁🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg