Spørsmål og svar

 

Her kommer flere spørsmål og svar kopiert hos Veralynn

 

 

Spørsmål 1: Fortell om noe du gjorde som barn, som du har fått høre om og om igjen.

Svar: Jeg gjorde mye rart som barn, og lekte mye for meg selv.  Som regel sang jeg og diktet mens jeg holdt på, og jeg fikk høre at jeg var litt rar. Men hva jeg fikk høre om og om igjen, nei, det vet jeg egentlig ikke.

Spørsmål 2: Tør du satse 20.000,- med 90% sjanse for å doble pengene, men med 10% risiko for å miste dem?

Svar: Hvis jeg hadde hatt penger som jeg ikke trengte, altså for mye av det gode, så kunne jeg gjort det. Ellers går jeg stort sett for det trygge. Setter litt penger i fond og aksjer  og da kan det jo også skje litt sånn opp og ned ting 😉

Spørsmål 3: Beskriv en person som er din totale motsetning med tre ord.

Svar: Kynisk, rastløs, innpåsliten

Spørsmål 4: Nevn tre veldig bra filmer.

Svar: Så som i Himmelen, Forrest Gump, Schindlers liste

Spørsmål 5: Om du blir tvunget til å velge, skulle du heller våkne hver morgen kl 4 eller måtte gå til sengs kl 20 hver kveld?

Svar: Nei, takk, ingen av dem.  Må jeg velge, står jeg opp 4….nei, det var før det. Jeg velger å legge meg kl 20, for da er jeg som regel stup trøtt allikevel    😄

13 kommentarer

Siste innlegg