Tatovering

I Spørsmål og svar  i forrige innlegg, skrev jeg at jeg har en tatovering.

Noe som overrasket noen 😄

Skjønner ikke det. ☺️

Da jeg fylte 50 år  fikk jeg en overraskelse av ungene mine i gave.

De filmet meg når de fortalte hva gaven var, og det var et artig ansiktsuttrykk på meg skal jeg si deg. 😂

Jeg fikk så vidt noen timer å tenke på, og bestemme meg, for timen var bestilt allerede 😀

Dattra mi hadde tatt tattovering,  og for første gang syntes jeg det var fint, for denne var veldig bra laga.

Så jeg hadde faktisk fått lyst på en liten en selv, men hadde ikke tenkt å skaffe meg det da.

Men dette ble litt spesielt, og plutselig hadde jeg motivet klart. Da var det bare å ta å bli med sønnen min, for han skulle våre sjåfør.

Så her kan du se hele prosessen 😀

 

Ikke reklame, men synes han som driver dette fortjener at jeg tar det med 😉

 

Her foklarer jeg, og han tegner.  Jeg tenkte på ungene mine. De hadde vært beskyttet hos mamma og pappa da de var små, ( Inne i puppen sin)  Nå har de blitt flotte, voksne selvstendige personer, som har fløyet ut av redet (puppen), og dette ønsket jeg å ha som minne ❤  Olav ville være med på bilde så vidt han også ☺️

 

 

Her har han tegnet opp slik det skal være…

 

Og en spent 50 åring venter på at han skal sette i gang

 

Om det var vondt? Joda, litt, men ikke værre enn at det gikk veldig fint.

 

Og her ser du resultatet!  Jeg ble veldig fornøyd jeg, men dette får holde av tatoveringer for min del. 🙂

8 kommentarer
    1. Jeg elsker tattiser, og syntes ikke det var rart at du sa du hadde en. Fin er den også 🥰 Selv har jeg 5 stykker, og nærmere sommeren kommer det en til 😉

    2. Så stor og flott da, fine farger og sommerfugler er vakkert…
      Det er nok ikke for alle tenker jeg… <3 Men folk er forskjellig…

      1. Tusen takk 😀 Nei, det er ikke for alle, men nå har det jo blitt veldig populært og vanlig 🙂 Jeg måtte tenke meg godt om jeg ja, snu om på det jeg aldri skulle gjøre ☺️

    3. Å så stas – og så moro, for jeg fikk også min tatovering i 50-årsgave fra prinsessa og min daværende svigersønn! Jeg har jo vist den på bloggen tidligere – tre hjerter som henger sammen – meg, min sønn og min datter….! Din tatovering er skikkelig fin! Jeg ønsker meg en til…. et ekorn – mitt yndlingsdyr! God klem <3

      1. Å, så fin din høres ut også 🥰 Et ekorn ja, det burde vel jeg ha også. Etter et bilde av ekorn vi har utenfor Huset 😄☺️ God klem til deg også 🥰

    4. Utrulig flott tatovering ❤
      Jeg har en haug av dem – og hadde jeg bare hatt råd, hadde jeg hatt mange flere 😉
      Kanskje jeg skal lage et innlegg om mine tatoveringer en gang..hmm
      Ha en fin kveld videre ❤ Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg