Spørsmål og svar – 6

På tide med litt spørsmål og svar igjen.

Låner dette fra VeraLynn denne gangen.🙂

 

Spørsmål 1: Når du var liten, hva ville du bli når du ble stor?

Jeg ville bli lærerinne. Eller butikkdame. Lekte ofte butikk med søskna mine 🙂

 

Spørsmål 2: Har du noen gang blitt så misfornøyd etter et frisørbesøk, at du har begynt å gråte?

Nei, kan ikke huske det. Brukte søstra mi som frisør i mange år, og en gang spurte hun om ikke jeg ville klippes helt annerledes for å få ny stil. Vel, som tenkt, så gjort.  Veldig annerledes ble det,  og jeg var sånn…jaja  litt artig er det jo, og jeg synes jeg var litt kul.

Så kom jeg på jobb i fotobutikken, og når sjefen kom på jobb, og så meg, sa han:

“Å, hjelpe meg! ”

Mer sa han ikke, men jeg forsto jo at han ikke syntes det var så fint da 😁😂

 

Spørsmål 3: Hva er det mest romantiske øyeblikket i ditt liv?

 

Å, det kan du lure på det! 😯😁☺🥰😄

 

Spørsmål 4: Reiser du helst med tog, fly eller bil når du skal reise langt av sted?

Ja, takk, alle sammen. Kommer an på hvor og hva jeg skal. Liker veldig godt å reise med tog.

 

 

Spørsmål 5: Irriterer det deg at noen leser boken eller avisen din over skulderen, når du reiser med tog eller buss?

Nei, tror ikke det.  Har ikke opplevd det mange ganger, men det blir heller til at jeg holder det slik at de ser bedre, eller sier at de kan få låne avisen etterpå. Ikke boka da ☺

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg