SPØRSMÅL OG – 7

Har vært og lånt litt fra VeraLynn igjen jeg.

 

Spørsmål 1: Om barnet ditt fikk arve en egenskap fra deg, hvilken vil du at det skal være?

Svar: Empati, og omsorg for andre.  Begge mine har arvet det ❤

Spørsmål 2: Hva finner man hvis man kikker under sengen din?

Svar: Ingenting, for senga går helt til gulvet, så det er ikke plass 😀

Spørsmål 3: Hva er den beste opplevelsen du har vært med om?

Svar: Oi, det var vanskelig.9  Har hatt mange beste opplevelser, så dette var så vanskelig at jeg hopper over å svare noe mer på det.

Spørsmål 4: Er du sikker på at du kan skille mellom en vin som koster 80,- og en som koster 500,-?

Svar: Det er jeg helt sikker på at jeg ikke kan. Drikker så sjelden vin at det ville være vanskelig. Men fikk kjempegod vin når mannen min og jeg var på Credo i Trondheim for snart 12 år siden. Utrolig god både mat og vin der.

Spørsmål 5: På en skala fra 1 – 10, hvordan skulle du rangere din egen sangstemme?

Svar: Bør vel snart melde meg på the Voice tenker jeg. 😉

Hehe….nei, absolutt ikke. Har sunget mye før, men nå er stemmen langt fra god lenger pga ME, så det blir mye kremting og dårlig trykk i stemmen nå. Selv om jeg gauler og synger for meg selv innimellom.

Gjorde det engang for mange år siden når jeg gjorde rent, og når jeg fortsatte å synge da jeg kom ut på verandaen, var det to hoder nede hos naboen som snudde seg og lurte helt sikkert på hva for slags dyr som skrek så forferdelig! 😄

#spørsmål #svar

10 kommentarer

Siste innlegg