Dias

De fleste av dere som følger meg vet nok hva dias er, men det er nok en del unge som ikke har peiling på det.

Dere fikk jo se noen av bildene i et par tidligere innlegg  Mimring – lysbilder og Dyreliv fra arkivet

 

I dag skal dere få se fremviseren, lerretet og rammene jeg setter bilder inn i. Sitter her på korallrommet, for det er lite i bruk når ikke ungene er her. 🙂 Blir mørkt og fint på dagtid også når jeg tar ned rullegardinene.

Denne esken var helt full, så det minker litt sakte men sikkert..

 

I denne “kassa” setter jeg lysbilderammene

Så er det bare å trykke på knappen og se på et og et

Gikk igjennom en del naturbilder, og nattbilder fra Fredriksten festning i Halden, og byen. Blir litt dårlig kvalitet når jeg tar bilde av lysbildene igjen, og de er visst litt støvete 😉

Festningen sett fra byen

Oppe på Festningen

Jeg har visst satt noen bilder feil vei i “kassa” før visning…ser det på tallene 🙂

Byen sett fra Festningen

 

Det var en liten smakebit fra en av kveldene jeg var med i Rakkestad fotoklubb

 

Om du ikke fikk med deg rappen min i går, så finner du den HER

Og har du lyst til å høre meg rappe, så er det mulig å få den på melding/messenger eller snap 😉

 

19 kommentarer

Siste innlegg