Bloggtreff og en rap :)

 

Her tar jeg en liten “rap” til bloggtreffet. Bildet fra da jeg leste det inn på snap 😀

 

Jeg var ikke så engasjert, og inspirert, til å begynne med, for jeg har ikke hverken behov, eller lyst til å ha et bloggtreff med tv 2 på slep.  Men når noen.. les Hverdagsmagi nevner å dikte, så starter jo dette hodet å komme med ord og tanker enten jeg vil eller ei.

Så da ble det dette diktet/rappen:

 

“Hver gang vi blogges, vi har det så bra.

Blir kanskje venner for livet, det er godt å ha.

På treff i Trondheim, der er vi nå..

Moro skal vi ha det, og blogges litt og 

Det blir nok no,n bilder, som viser oss fram..

De beste, de gjemmer vi til neste gang..

Så gled deg du som blogger, det blir nok flere treff..

I Oslo eller Drammen, det er ingen seff…

Det gjenstår å se, hvem som vil og som kan..

Om det blir mange damer, og kanskje en mann…     el. flere ;)”

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg