Mimring – lysbilder

Etter min tid som medlem av en fotoklubb, har jeg mange, mange lysbilder.

Jeg var med i klubben i mange år, så jeg har en stor eske full med bilder.

De fleste har jeg også på papir, men de har jeg ikke lenger selv.

Nå holder jeg på og går igjennom bildene, og må kaste en god del.

Å fotografere har vært min hobby, og store glede siden jeg var 12 år og fikk mitt første kamera, og det har blitt mye bilder av alle slag. Begynte jo med 24 bilder 35mm film

Kan ikke ta vare på alle lysbildene jeg har tatt, for det er mye som er lite viktig.

Naturbilder,  nærbilder av ting og tang, og mye mer.

Veldig artig å gå igjennom dem, for det dukker opp mange minner fra mitt “tidligere” liv. 🙂

Blant annet disse fine bildene av en katt vi hadde. Husker ikke navnet, men den var så vakker 🥰

Dette bildet kalte jeg en strålende katt 😄

 

 

Vil så gjerne komme inn ☺️

 

Fant noen bilder av meg og søstra mi også. Vi hadde det artig en dag vi tok turen til sjøen 😄 Legger ikke ved bilder av søstra mi da, har ikke spurt 😉

Her er jeg i 2003, pyntet på 17.mai 😀

Artig å mimre litt samtidig som jeg rydder opp ☺️

Fint at lysbildeframviseren fungerer fortsatt 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg