Dyreliv fra arkivet, og et lite livstegn 🙂

Bare et lite livstegn. 😉

Har vært noen dager med bloggfri, og det har vært godt.

Når jeg blir lei, må jeg bare ta en aldri så liten pause.

Trengte en pause fra det å “være på” hele tiden.

Vi har gått turer,  kost oss inne og ute, spist god mat, og bare tatt hver dag som den kom. Bryllupsdagen på fredag, ble feiret med enkel og god mat hjemme.

I dag er formen laber, med feber og kroppsvondt, så jeg har bare sløva i nesten hele dag.

Gikk igjennom noen gamle dias igjen, og da dukket bildene av dyra som sønnen min hadde da han bodde hjemme.

Vi hadde en stund mange kaniner, og etterhvert tok sønnen over dem.

Han hadde høner, så vi hadde egg selv i flere år. Og det fra frittgående høns. De fulgte ham, så de var enkle å få inn til kvelden, i dukkehuset som ble gjort om til dem.

En flott hane hadde han også, men den tok dessverre reven.

Har ikke bilde av kalkunene,  de var fine, men herlighet så mye lyd de lagde 😄

Koselig med dyr av alle slag, så lenge jeg slipper å passe dem selv 😉

14 kommentarer
    1. Herlig regnet med at du hadde litt pause fra bloggen og sånn. Ville ikke mase med deg på messenger heller.
      Men har tittet innom hos deg hver dag. Du er savnet vet du 🙂
      Men så godt med pause og ro……..
      Vakre bilder av dyr, jeg elsker dyr..Men har hatt mine, jeg vil ikke være bundet lenger.
      Klem 🥰

      1. Tusen takk for gode ord. Bare å sende melding vet du, koselig det <3 Men jeg regnet også med at dere forsto at jeg trengte en pause. 🙂 Jeg liker også godt dyr, men det er godt å ikke ha noen selv nå. Godt å ikke være bundet. Jentene til Olav syens vi skal få oss hund, men det holder med å låne Nemi når jeg orker det synes jeg. Og vi ser jo både henne og lillebroren, og ekorn, og rådyr rundt oss. Så vi får dekket dyrekvoten synes vi 🙂 God tirsdag! Klem <3

    2. Gratulerer med vel overstått bryllupsdag! 🙂 Flotte bilder av dyrene – fint å mimre over de 🙂 Godt å ta nødvendige pauser både fra sosiale medier og annet innimellom – viktig å lytte til kroppen 🙂 Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, det er viktig å lytte til kroppen, og hodet. 🙂 Gjorde godt med en liten pause. Da ble hodet litt kreativt igjen 😉 God tirsdag! 😀

    3. Alle trenger vi pauser en gang i mellom fra blogging, og jeg må ta meg pause p.g.a artrosen i tommelfingerleddet mitt.

      Kjempekoselig å se deg tilbake igjen ❤😊

      Fine og herlige bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg