Trondheimstur

Det var på tide å bli ferdig med å pusse opp.

Ellers kunne jeg ikke vært med på bytur 😳😁

Joda, klart jeg kunne være med, men det er jo så godt å slippe å ta på maleklærne når vi kommer hjem igjen.

Da skal jeg bare kose meg, og nyte ferdig resultat. 😀

Joda, Olav skal kose seg han også, men han er mer opptatt av fotball til en forandring 😄

Han pleier ikke se på så mye fotball, men VM er jo litt spesielt da.

Men det var ikke det jeg skulle skrive om nå…

Det var turen til Trondheim,  og dagen i dag 😀

Flott soloppgang på vei mot Kyrksæterøra før kl 10 i dag.

Vi hadde time hos frisøren begge to kl 10, og det passet jo fint 🙂

Lunsj spiste vi på Orkanger, før vi fortsatte ferden mot Trondheim.

Vel framme sjekket vi inn på “Melkeboksen,” Hotellet på Tiller.

Dvs. Olav sjekket inn,  mens jeg satt igjen i bilen.

Ventet nemlig tlf fra NrkP1+  Jeg fikk beskjed om at de ville ringe meg, og at jeg skulle på lufta om noen minutter 😲

Det skal jeg fortelle mer om siden 😄

Tok ikke så lang tid det, så jeg kom meg opp på rommet, og vi slappet av en liten stund før vi gikk til City syd.

Vi skulle kjøpe noen julegaver, og det var greit å få unna litt med en gang. Lista er lang både med det ene og det andre 😁

Olav fikk hentet det han hadde bestilt, og gikk raskt tilbake til hotellet. Var fotballkamp kl 14 😄

Jeg gikk og kikket i flere butikker, og jammen meg fikk jeg handlet noen julegaver + julekort og ting jeg måtte ha selv.

Det er faktisk ganske så utrolig at jeg klarer å gå så lenge i butikker. Er jo sliten i utgangspunktet, men kroppen fungerer på et helt annet vis etter  utblokkinga  Må det bare fortsette! ☺️

Og da må jeg vel roe ned litt snart tenker jeg 🙂

Mens jeg gikk der og handla fikk jeg melding med spørsmål om vi hadde kaffeavtale i morra, og det har vi. Jeg hadde bare ikke rukket å sende melding for å høre om det fortsatt passet 😉

Du skal få vite hvem det er i morra ☺️

På vei tilbake til hotellet var sola på vei ned

Det var bitende kald vind, så jeg var rask til å komme meg inn. Men først postet jeg et kort til ei som ha bursdag snart ☺️ Nærmere bestemt 3.desember. Hun skal bare en tur til syden først 😉

Vi slappet av på hotellet til vi skulle spise middag på Capri Flatåsen

Olav hadde avtalt med et par tidligere kollegaer, og ei kom. En annen var forhindret.

Vi fikk koselig prat, og god mat 🙂 Jeg var så heldig å få være med 😄

To slitne, gamle besteforeldre ser vi ut som her. Og det er jo det vi er 😂

Etter en koselig kveld stakk jeg innom Kid på Tillertorget. Fant den gardina jeg var på utkikk etter, og til halv pris da gitt 🙂

Håper bare at Kirsti har tid til å hjelpe meg å legge den opp 😁

Nå slapper vi av på hotellsenga, og det er fotball på tv.

Passer fint å blogge litt da 🙂

Kanskje jeg får lest litt blogger også 😄

4 kommentarer
    1. Ser ut som en veldig flott tur, dere får kose dere på rommet og nyte fri fra oppussing..
      Shoppe julegaver og treffe folk, så koselig…Nattinatt <3

      1. God morgen ☺️
        Ja, det er koselig med litt fri nå, og ikke minst at vi bare er i byen for å kose oss, og ikke for sykehustimer 🙂
        Ha en fin dag! ❤️

      1. Hehe, jeg har absolutt ikke radiostemme, men for en delnår siden hadde jeg diverse program og var tekniker på en nærradio. Veldig artig 🙂
        Vi fikk gjort mye i går, og i dag blir det mer 😀
        Ha en fin dag! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg