Gangen er endelig ferdig 😀

I dag fikk jeg lagt de siste flisene med gulvbelegg, så nå er jeg endelig ferdig 😀

Men først skal du få se førbilder

 

 

Her har jeg begynt å male dørkarmen, og jeg brydde meg ikke om at det ble maling på gulvet 😄

Del 1 – oppussing gang

Del 2 – oppussing gang

Del 3 – oppussing gang

Sånn i tilfelle du har gått glipp av det 😁

Det er jeg som har gjort all jobben denne gangen, og det har vært veldig artig. Men jeg har strekt strikken vel langt, så det er godt å være ferdig nå 😀

Jeg begynte å legge belegget i går, og i dag gjorde jeg ferdig de nederste trinn i trappa, og noe småplukk.

Jeg er 95 % fornøyd. Noe kunne jeg tenkt med gjort bedre, men det er ikke så enkelt i kriker og kroker, og skjevt, gammelt hus.

Jeg tegner mønsteret på bakepapir, og overfører det til belegget.Da blir det ikke mange skjøter.Enkelt er det ikke, og en trenger myyyye tålmodighet 😄 Jeg ble nesten helt fornøyd, men det ble litt for stor glippe øverst i mine øyne. 😁 Men orket ikke lage en ny 🤪

Olav er veldig fornøyd, og jeg er det selv også ☺️ Vet jo at slike småting ser jeg ikke etterhvert 😉

Er i grunn stolt av at jeg har klart alt sjøl 😄

Her er ferdig resultat

Resten av trappetrinna skal vi ta senere, for der blir det mest sannsynlig teppeflis, slik vi har brukt i gangen oppe. Men da må vi fjerne det gamle belegget først

Jeg henta teppet vi hadde på soverommet, og da ble det lunt og fint 🙂

Godt å være ferdig med et rom til, og nå gjenstår bare gulvet i yttergangen og trappetrinna. Men da må Olav til pers også. 😉

Nå blir det kun vanlige husarbeid og pynting til advent, men først skal vi et par dager til byen 🙂

 

18 kommentarer
    1. Der har du hatt en gedigen jobb, ser jeg, og flott ble det! Da er det på tide å klappe seg selv på skulderen og lade til bytur! 😀 Om du savner malejobber, har vi også noen kjedelige vegger! 😀

      1. Hehe, den er grei. Men nå tror jeg at jeg må ta en litt lengre pause fra oppussing 😄
        Tusen takk 🥰
        Ja, nå ligger jeg på sofaen, og skal bare pakke en liten bag etterpå, så er vi klare for bytur 😀

    2. Du er nå helt suveren da. Dette hadde ikke jeg vågd meg på. Jo male klarer jeg jo, men det gulvet da!!! Så stilig. Nå er det bare å glede seg til å pynte til advent ja. Nyt kvelden. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk for det.
        Å, jo, det hadde du klart med glans. Det er ikke vanskelig, bare litt tid og tålmodighet der det må klippes til kanter etc.
        Artig det 😀
        Ja, det skal bli koselig å pynte til advent nå ☺️ Kvelden nytes under pleddet i sofaen.😄 Klem❤️

    3. Jeg er mektig imponert!🤩🤗
      Du er skikkelig flink altså.👍🏻💪🏻
      Jeg likte veldig godt gulvet også.
      Det passet inn sammen med resten.🤗
      Vil tro det er deilig å være ferdig.😀

    4. For en jobb du har stått i, jeg er helt imponert over hva du får til og hva dere har gjort. Blir godt med noen bydager etter dette. Og så blir det straks et adventpynta hus. Gleder meg til å se det også, hvordan det blir. God bytur. Klem <3

      1. Tusen takk for fine ord 🙂
        Jeg er faktisk imponert selv, og veldig takknemlig for at jeg klarte det. Takket være bedre oksygentilførsel 😄 og masse viljestyrke 😉
        Blir koselig å pynte til advent nå ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg