Vel overstått 😀

HER kan du lese om dagen min på St. Olavs hospital, og siste mote ☺️

Dagen har gått bra, og jeg fikk sjekket blodårene, og det var litt tett, så de satte inn en stent.

Og allerede like etterpå følte jeg meg mye bedre, og de voldsomme ryggsmertene jeg har hatt et par dager, er nesten borte 😀

Det var litt flere ledninger enn dette,  og de tok høyre hånden i bruk for å gå inn I årene

Det var en merkelig opplevelse å kjenne ting inni årene, men ikke vondt.

Det vondeste var bedøvelsen, og blodtrykksmålinga 😄

Så om du noen gang må igjennom koronar angiografi, så er det ikke noe å grue for 😉

Legen mente jeg ville få en helt annen hverdag nå.

Og at det ikke var rart jeg ikke hadde orket stort.☺️

Så nå er jeg fornøyd kan du tro. 😀

Må bare ta det rolig noen dager med høyre arm nå, så blir det nok veldig mye bedre

Nok info fra meg for denne gang 😁

 

18 kommentarer

Siste innlegg