Tilbake i Alvdal – Del 1

Da var vi plutselig tilbake i Alvdal. En uke etter at vi overnattet på turen sørover 🙂

Det kan du lese om HER

Og selve turen nedover HER

Som du sikkert har fått med deg hvis du har vært innom bloggen min, så har vi hatt noen fine dager.

Du kan lese og se bilder HER HER  HER  og HER .

Dette ble jo så mange hærer, at jeg begynte å nynne på “Napoleon sin hær” 😁😂

Jaja, sånn er nå det hue mitt innimellom 😄

Men nå skriver jeg meg bort igjen. Skulle jo skrive litt om Halden, og vise deg noen bilder.

Så her kommer de:

Vi tok jo med oss regnvær nedover,  så det har blitt mye inneliv, men heldigvis litt opphold innimellom.

En liten utenlandstur ble det også. Flere år siden nå 🙂

Skyformasjoner mot blå himmel 🌞

Stor rabarbra

 

Syrinene blomstret flott

 

En liten formiddagstur

Tur i solskinn torsdag

Så hopper jeg over overraskelsesfeiringen, for den ser du i eget innlegg, og går til fredag 28.05

Da ble det besøk til mamma igjen, og mine 4 søstre kom dit også. Vi har lenge snakket om at vi skulle være der samtidig,  og da er det fint å gjøre det før det blir for sent.

Heldigvis passet det for alle, og vi fikk en koselig time med mamma 🥰

Brødrene mine er litt lenger unna, så vi får prøve å få med dem neste gang kanskje 🙂

Jeg kom litt før Rita, Vibeke og Raquél,  så mamma og jeg fikk snakket litt sammen alene. Blir jo en stund til neste gang, så det er så godt å få tid med henne. ❤️

Etter litt hvile, tok Olav og jeg turen ned til sentrum i Halden,  og havna. Det regnet litt,  men med paraply og sol innimellom ble det fint å sitte litt ved havna

Vi hadde avtalt å spise middag med lille søstra mi, og mens vi ventet på henne begynte det å styrtregne. Vi satt tørt, men det gjorde ikke hun 😳 Hadde heldigvis med seg paraply, men kunne trengt gummistøvler også 😂

Vi fikk et koselig, godt og mettende måltid 😀

Raquél Mirna, lillesøstra mi, 11 år yngre enn meg 🥰

Nå har det blitt veldig langt innlegg,  men altfor mange bilder, så jeg får dele opp innlegget, og ta en del to tenker jeg 😁

Du skal jo liksom orke å se alt da 😀

Vi kom hjem til disse to som hadde kjørt flere lass med ved, og vi lot dem få holde på i fred, for vi har jo ferie ☺️😂

Dessuten var det ikke plass til flere 😁

Følg med i neste del, for turen hjemover…

4 kommentarer
    1. Flott å se, fine bilder her og Halden er en så fin by synes jeg. Det kom godt frem på bildene her.
      Litt av en uke dere har hatt, så mye hygge og kos! Godt å ha noe å tenke tilbake på <3 klem…

      1. Tusen takk 🙂 Ja, vi liker Halden veldig godt, og må ned til sjøen ☺️
        Vi har mye fint å se tilbake på nå, og mange gode minner har det blitt igjen 🥰 Klem ❤️

    2. så kjekt å være på tur ,få søstertid og så mange fine søstre du hadde da :=) dere er mange søsken skjønner eg ,og jammen regnet det godt ,heldigvis for dere var det sol innimellom også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg