Koselig å være i Halden

Dagen i dag i bilder 🙂

Jeg slappet av lenge i senga i dag ettersom kroppen og hodet er i protestmodus…

 

Mens Olav var avgårde noen timer på morgenen for å hente nybilen vår 🙂

Stolt eier ☺️

Det ble sen frokost, etter en snartur på butikken

Mer hvile i senga på meg

Før vi tok en tur for å besøke mamma 🥰

Dattra mi har hjemmekontor, så vi har fått pratet litt innimellom, og hun lagde god middag til oss. Kjøttpudding, med kål, poteter og hvit saus. Tok bilde av henne og barna, men de deler jeg ikke. Har ikke spurt om lov ☺️

En liten tur i hagen 🙂  Det er meldt sol og fint i Trøndelag de nærmeste dagene, og regn her. 😳 Hjemmekoselig det 😄

Nok blogging, hodepine med en gang jeg bruker hodet, så det blir lite tlf og pc nå.

Greit og se hvorfor, til tross for en ganske god natts søvn…

Hvile øktene vises ikke engang pga PEM

Også jeg som hadde planer om en tur til søstra og tanta mi også…ser dårlig ut det nå. Å være sosial er vanskelig når formen er som nå, og denne gangen blir det ungene som er første pri. Lenge siden vi har bodd hos dattra mi,  og vært så mye sammen pga pandemi m.m. Så sånn er det bare dessverre.

Bare å satse på bedre tider ☺️❤️

19 kommentarer
      1. Tusen takk for det 🥰. Ja, familien kommer først, og da må jeg si…den helt nærmeste, for her har jeg familie i fleng 😄 Og har lyst til å treffe alle ☺️ Håper på litt oftere, og lengre opphold etterhvert. 🙂

    1. Du får prøve og ta litt besøk om gangen. Det å være sosial er slitsomt for meg også.
      Blir helt utladet…Så skjønner deg altså! Gratulere med ny bil og herlig var det i hagen! 🙂 klem..

      1. Tusen takk for det. Ja, det er virkelig slitsomt, og det er nytt for meg, for jeg har aldri blitt sånn sliten av det før. Men sånn er det bare ☺️
        Nå har jeg sett på at dattra mi har fikset i drivhuset, og vannet. Koselig! 🙂 God klem ❤️

    2. Lekre bilder med den mørke himmelen 🙂 og gratulerer med ny bil da! Stiiiilig 🙂 du får porsjonere ut kreftene dine så godt det lar seg gjøre! Klem <3

      1. Tusen takk for det. Ja, bilen er flott, og kreftene prøver jeg å porsjonere, men vanskelig når jeg har lyst til så mye. Men helsa først, og vi har det fint her hos Siv. Luksushotell, med kjøkken, stue, soverom og bad ☺️ God klem 🥰

    3. Så fint å se moren din da. Godt å være sammen med de nære for deg. Kos deg masse, men ta hensyn til deg selv også. Gratulerer med ny bil, og regnet det får du bare ta som det er. Klem:)

      1. Ja, veldig godt å se mamma igjen, og det var en artig time, for demente tenker mye rart ☺️
        Regnet bryr jeg meg ikke om. Helt greit for meg 😄 Klem ❤️

    4. Koselig at du og dere kan være hos familien din, men nå har du ikke bare kroppen som protesterer. Målingene lyver nok ikke. Stilig med blomstrende trær i rosa opp mot den dramatiske himmelen! 😊

      1. Ja, veldig koselig å være her, men dessverre så lyver nok ikke målingene, så jeg må nok gjøre litt mindre enn tenkt. Var litt bedre start i dag, 64 på topp, er adskillig bedre enn 34, men kjenner det blir en rolig dag i dag også. Vil ikke bli sengeliggende når jeg kommer hjem ☺️

    5. Så hyggelig at du er på besøk hos din datter, det kommer nok flere muligheter til andre familiemedlemmer en annen gang, viktig å følge kroppen og hva den vil også.❤

      Wow, elsker de trærne der, vakkert

      Klem Klem🤗

    6. Så koselig dere har det i Halden 🙂
      Besøke datter og mor <3 Familie <3
      Man må bare ta hensyn til kroppen og lytte… selv om det er vanskelig til tider. Vakker blomstring!
      klem

      1. Ja, vi har det koselig her, og det er godt å være sammen med familien igjen 🥰
        Litt uvant at det er kroppen min som streiker, pleier å være mannen ☺️
        Blomstringen er visst på hell, så i følge dattra mi har det vært enda flottere 😀 God klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg