For en dag det ble! 😀

Vi fikk spørsmål fra sønnen min om det passet at han kom ved 2-3 tiden i går,  og vi visste at han skulle komme en tur,  så det gjorde det. ☺️

Han er alltid så flink til å komme hit til Halden når vi er her. Så også denne gangen.

Han nevnte rundt bursdagen min at vi skulle ta en feiring når vi kom, og da tenkte jeg at de kanskje hadde tenkt å finne på en liten feiring med dattra mi og barnebarna her hos henne.

Du så kanskje at vi fikk gaver i går også?

Det var visst ikke slutt på overraskelsene,  for vi skulle ut på restaurant sa dattra mi.

Så vi pyntet oss litt, og var klare for besøk av sønnen min, og han dukket opp til avtalt tid, sammen med farmoren.

Da var det visst bare å sette kursen til sentrum og Kokkekollektivet

Vi parkerte, og skulle treffe sønnen min på torget, for vi hadde ikke vært på denne restauranten før.

Han ventet på oss på torget, og geleidet oss inn.

Der så jeg dattra mi, kjæresten hennes og ungene. Så jeg skulle til å gå bort til dem, når det plutselig ble bursdagsjubel ved flere av bordene. 😲

Da først så jeg dem 😯😀….nesten alle søskna mine,  (lillebroren min har Konfirmant til helga, så jeg forstår godt at de ikke kunne komme), det var min tante og onkel, og sønnen til broren min, og farmor til ungene mine, (min kjære, forrige svigermor) Fikk nydelige blomster av henne, som sto på bordet foran oss 🥰 Med et fint kort

 

Olav tok bilder av hele gjengen 🥰

Tårene bare trillet, og jeg har vel sjelden blitt så satt ut, og utrolig takknemlig for at så mange hadde tatt turen til Halden for min skyld😳🥰

Dette sier vel det meste 😁

Olav og meg 🥰

Olav visste heller ikke noe, så vi har vel sjelden blitt så overrasket begge to som i dag 😀

50 års dagen min var også en stor feiring med familien, men da visste jeg om det på forhånd 🙂

Så det ble nok mange rare miner i ansiktet mitt før jeg fikk summet meg 😄 Og da ble det klemmer for det har vi heldigvis lov til nå. Tror jeg hadde klemt alle uansett ☺️

Så ble det bestilling av mat, og det var mye god mat å velge mellom

Noe for enhver smak. Både hjortekjøtt, biffsnadder, hamburger, og fisk blant annet.

Jeg valgte fisk, og det smakte veldig godt. Om det ble noen bilder av maten vet jeg ikke,  for jeg la for det meste bort kamera denne dagen.

Mange andre som tok bilder, og jeg kunne bare nyte stunden, og veldig god mat. 😉

 

Min eldste søster Rita som har et atelier på Hvaler, hadde malt et bilde som jeg har bestilt. Nå fikk jeg det i gave av henne og mange av de andre som spleiset på det til en gave til meg.

Kjenner du igjen utsikten? ☺️

Her er bildet uten ramma. Ligger her i eske nå, så da sendte Rita meg bilde for bloggen. Skjedde så mye utenfor etter middagen,  at jeg ikke fikk tatt bilder av det.

Ble virkelig flott! 😀

Det er veldig koselig å ha et maleri av utsikten jeg er så glad i, for da kan vi ha med oss den uansett hvor vi flytter når vi blir litt gamlere enn nå 😄

 

Har fått lov til å ta med bilde av ungene mine på bloggen 🥰

Er så stolt av dem, og glad i dem 😀 Sønnen min og meg ❤️

Dattra mi med familien  🥰

Fikk lov til å dele bilde med søskna mine også ☺️

Rita, meg, Vibeke, Benjamin og Raquél. Her står vi etter alder også 😀 Lillebror Ruben mangler. Vi er en stor søskenflokk 🥰

Tanta mi, Asbjørg og meg 🥰

Min onkel Roger og meg🥰

Koselig at de kunne komme også, for da er mammas søsken med å representere henne 🥰

Min tidligere svigermor og meg 🥰 Hun er 96 år gammel, men sprek og med et hode som er klarere enn mitt 😄

Så et bilde av 60 åringen som har blitt feiret 4 dager til ende 😀

Tror jeg må fylle 60 år flere ganger jeg 😄🥰

Ihvertfall fant jeg ut at vi gjerne kan treffes på denne måten en gang i året, for det blir mye enklere logistikk når vi er i Halden 😀

Og gjerne uten å feire meg, for jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å være midtpunktet,  men i går var det topp å være det, for jeg hadde ikke rukket å grue meg på forhånd 😀

Her kan du se alle dagene med min 60 årsdags feiringer. Herlighet så mye det ble! 😀 Jeg som tenkte at det skulle gå forbi i stillhet siden jeg ikke orket å stelle i stand noe selv.🙂

Her trodde jeg bare Olav skulle feires

Egoinnlegg på selve dagen

Feiring med Olav og hilsener fra familien

Gaver og god mat hos Siv

Så ble det altså denne stor feiringen i går.

Tusen takk til alle dere som har gitt meg så mange flotte opplevelser! Dette er noe jeg aldri kommer til å glemme 😀🥰

Et bilde av en del av de som var der. Noen hadde dratt når søstra mi kom på å samle alle sammen til et bilde.

Ikke bare enkelt med fotosession på en parkeringsplass 😀

16 kommentarer
    1. Åååh, så herlig! Fantastisk at du fikk denne superhyggelige overraskesen, og at så mange var til stede for å feire deg! ❤️ Jeg kjenner igjen utsikten på maleriet 😀

    2. Så utrolig koselig!😊
      Så heldig du er som har mange søsken og stor familie. Veldig koselig at de setter pris på deg og godt at vi endelig kan feire litt igjen.
      Kos deg masse videre sammen med dine.🤗

    3. Herlig for en fin gjeng som ordnet alt dette. Meget flott og ble nesten litt rørt jeg også. For det var koselig å se ❤️❤️❤️
      Nydelig bilde av utsikten du elsker.

    4. Det ble en koselig feiring av deg Heidi, veldig gøy å være med. På det bildet på torget med Vibeke i front, står jo trekløveret fra førsten av 1965 årene😂, to av oss som alltid løfta ene benet som du minnet oss om🥰🥰🥰.
      Koslig å lese bloggen din også😍
      Klem fra tanta di( «pjasbjørg» ) enda et minne fra trekløverets ordkløveri 🙈😂

      1. Tusen takk for det Asbjørg ☺️ Ja, jeg har bilde av oss tre, og skal se om jeg finner bilder fra vi var små, og sammenligne 😄
        Artig at du leser og kommenterer her også tante Asbjørg 😀
        Raquél og jeg snakket om at hun er vant til å si tante til deg, mens vi som er ganske tett i alder bare sier Asbjørg ☺️
        Veldig koselig at du kom og feiret dagen min, og det enda jeg ikke feiret din 60 årsdag, ihvertfall ikke fysisk😉🥰
        God klem ❤️

    5. Gratulerer med en vel overstått 60-års dag og all koselig feiring etterpå. Det ser så hyggelig ut å møte så mange av sine og at de lager til feiring.
      Av og til blir det så sporadisk besøkt her inne at jeg får ikke med meg vesentlige ting som skjer.
      Håper du har det veldig fint og koser deg. Riktig god lørdag <3.

      1. Tusen takk. ☺️ Forstår godt at du ikke får med deg alt som skjer. Jeg henger langt etter med å lese andres blogger jeg nå, så jeg har mye å ta igjen når jeg kommer hjem ☺️
        Jeg har det fint, og koser meg masse 🙂 God lørdagskveld. Klem 🥰

    6. Så koselig med et sånt treff da!!!! Dere er en herlig gjeng. Roger også jo!!!!! Glad på dine veine, og det FLOTTE maleriet! Godt du fikk mange fine bilder, og minner. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk 😀 Ja, Roger var tilfeldigvis hos Asbjørg disse dagene og da ble han med også. Det var så koselig å se han igjen også, blir ikke så ofte nå dessverre, men vi snakkes på tlf da. Han er jo bare 11 år eldre enn meg, så vi lekte en del sammen som barn ☺️ Dette de gjorde for meg, gjorde virkelig godt, og jeg satte så utrolig stor pris på det. En flott måte å feire på, for da slipper alle noe styr, og jeg ble skikkelig overrasket 😀 God klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg