Snøvær

I dag måtte jeg bare ut og få meg litt frisk luft.  Får være grense til hvor mye jeg skal holde på, dessuten er kroppen utmatta nå, har nok vært litt for flink.  Litt PEM igjen kjenner jeg…

Men en liten tur måtte jeg vel klare, og innom butikken før helg..

 

Som tenkt, så gjort. Litt over klokka 9 gikk jeg avgårde. Kom ikke langt før jeg var litt nedsnødd 😀

 

Lysten til å gå en god og lang tur kjentes godt, for jeg er jo veldig glad i snøvær når jeg først kommer meg ut, men det var ikke mulig med denne kroppen i dag nei.

 

Men jeg kunne nyte den lille turen jeg klarte 🥰

 

 

 

 

 

Innom Rema post, og Extra for å handle litt, før jeg gikk hjem igjen. En liten tur, men følte jeg hadde brukt veldig lang tid.

 

Når jeg kom hjem, sto radioen på, og det var konkurransetid på P1+

 

Hørte det, også tenkte jeg: Oi, har jeg brukt så lang tid, er klokka allerede 10:40.  Er rundt der konkurransen pleier å være. Glemte at det var fredag, for da er den tidligere.

 

Ihvertfall, jeg lagde meg lunsj, og satte i gang kaffemaskin, så kikket jeg på klokka. Den var bare 09:52

 

Okey, det ble tidlig lunsj da 😁  Spiste havregrøten sånn litt over 7, så det nærmet seg jo uansett da 🙂

 

Jaja, sånn går no dagan mine🙈😄 Fårikkemeremoroennmanlagerselv  

Surrehue

 

 

Har du fått med deg morgenens start på dagen?   Ser at det var mange som trengte det i dag, og jeg trenger disse ordene ofte selv også.❤

 

16 kommentarer
    1. Ja, sånn går dagene. Jeg må kjøre til butikken. Joda, jeg kan gå, men det er over en time bare en vei, og med varer orker jeg ikke det. Du hadde det da fint med snø. Her har det akkurat skyet over, men det er tre pluss og fint likevel. God helg. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, det er ikke lenge til jeg må kjøre mil for å handle jeg også, så jeg må benytte sjansen nå 😉 Skulle ikke ha så mye i dag, og ikke tunge ting heller, så da gikk det greit å gå ☺ God helg! Klem til deg ❤

    2. Så herlig å være på tur i sånt snøvær. Sånt er kjekt. Men leit at du ikke kunne nyte en lenger tur. Men litt av det, og litt av noe annet, så har man jo tross alt fått noe ♥
      Ha en kjekk fredag ♥

    3. Fargene var slått av hos deg idag også…. akkurat som hos fruensvilje! Lekre bilder – og deilig når en først kommer seg ut! Samma når en spiser lunsj, vel….. vi som spiser frokost så tidlig, blir sultne igjen i ti-tida! Klemmer <3

    4. For et utrulig herlig bilde av deg <3
      Men litt surt da, at du ikke maktet den turen du hadde ønsket – men alt er jo bedre enn ingen ting =)
      Ha en nydeligvakker dag <3 Lørdagsklemz fra nord

      1. Tusen takk. Så koselig sagt 🙂 Ja, jeg skulle jo gjerne gått lenger, men har innsett at for nå så er ikke det mulig. Er glad jeg klarer å gå en tur ut i det hele tatt jeg, så skal ikke klage på det. Og det blir mer ut snart, bare vi får flytta 😀 God lørdag! Klem <3

    5. I dag hadde jeg virkelig lyst til å gå en lang tur, men det kan hende det var fordi jeg ikke kan det. Liker å gå tur, men ikke når jeg ikke er helt i form. Fristet gjorde det ihvertfall, men det fikk holde med luftetur i hagen❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg