Omo 1 – Omo 2…. 😳🙈

Joda,  her følger neste kapittel i  Hjernetåke, teflonhjerne eller bare surrehue

Som du kunne lese HER så var jeg ute og handlet i går, deriblant Omo.

Ikke reklame dette altså 😉

I dag har jeg igjen holdt på å styre med pakking, og rydding. Og vet du hva?

Nå har jeg 2 omopakker 🙈😁

 

På vaskerommet står den jeg kjøpte i går

Så var jeg ute i boden i gangen for å se om noe skulle kastes…

Og hva sto der?

Joda, der sto den jeg mente jeg hadde kjøpt tidligere,  men trodde jeg ikke hadde kjøpt likevel 😁😄

Den hadde gått og gjemt seg bak en stol og andre ting.

Har du sett på maken? 😯

Ja, nå har du det, for her er det to helt like 😀😂

Jaja, jeg kan ikke skylde på andre enn meg sjøl nå heller,  kan jo late som det er mannen da 😁😄

Så, sånn går no og fortsetter dagan her i huset ☺

16 kommentarer

Siste innlegg