En aldri så liten forklaring

Det må kanskje til en forklaring på det rare morgeninnlegget mitt.  Det gikk i hvertall fort, klarte jo ikke skrive riktig engang 😀

 

Det ble til i natt når jeg lå våken en stund igjen, og hadde lyst til å stå opp og gjøre noe.  Nå har jeg mer lyst til å legge meg å sove igjen 😉

 

At tiden går for fort, er jo fordi jeg hadde så mange planer, også utenom det å pakke og ordne her hjemme.  Helt fra i høst har jeg hatt avtale om at jeg skal ta en kaffe med flere av mine tidligere kollegaer.   De jeg har beholdt mest kontakt med.

Men det har vært smitte, og jul, og ting har måtte bli utsatt. Og om jeg har tid en dag, da har ikke de andre tid, så derfor går tiden fort for meg nå.

Trodde jeg hadde så god tid på meg, for vi skulle jo ikke flytte før til våren.

 

Men så ble det fortgang både i salg og avsluttning av jobb for Olav, og plutselig så var leiligheten solgt tidlig i januar, Olav slutter i midten av februar, og jeg som trodde jeg hadde helt til mai egentlig, har nå bare et par uker igjen…altså mens Olav jobber.

 

Joda, jeg kan selvfølgelig treffe folk selv om han er hjemme, men da blir det helt sikkert bare flytting, kjøring og styr for det meste, så jeg vet hvordan det blir sjø. 😁

 

Og fortsatt er det så mye smitte, av det ikke blir noe særlig med treff.

 

Nå slutter ikke verden å eksistere selv om jeg flytter altså, og jeg flytter ikke til verdens ende, men du vet sikkert hvordan det er.

At det ikke går fort nok, er jo fordi jeg gleder leg til å være ferdig flytta, og kan slappe av i Gjengstøa 🥰

Når jeg er i Gjengstøa, så blir det nok ikke så mange byturer for å treffe tidligere kollegaer på kaffe liksom.

Men Kari og jeg skal treffes har vi bestemt 😀  Hun er ingen tidligere kollega, hun har blitt en god venn, og henne må jeg ta godt vare på 🥰

 

Men nå er pausa mi straks over, jeg har fått pakket et par oppbevaringsbokser, og nå er det straks til for lunsj.

Sengetøyet er tatt av, og det skal støvsuges og legges på nytt etterpå.  Må jo gjøre litt husarbeide innimellom, men det blir bare det høyst nødvendigste nå.

 

Jeg har fått tømt snart alle kjøkkenskapene, og kjøper har sagt at jeg ikke trenger å vaske dem, men jeg tørker nå over likevel da. De skal visst rives og settes i nytt kjøkken så fort de flytter inn ☺

Legger ved bildet av rosa igjen, for det er jo litt koseligere. Rosene har stått siden 2.januar 😀

15 kommentarer
    1. Dagene går fort altså…Får håpe du rekker litt tid alene både før flytting og etter flytting.
      Viktig å ta vare på gode venner 🙂 Ha en fin dag…

    2. Dere fikk jo alt på plass med salg av leilighet og diverse på rekordtid, så det går jo fort da. Så flink du er til å få det klart. Dumt man ikke kan treffes som vanlig, men sånn er det i koronaland. Ha en fin fortsettelse av dagen. Klemsiklem

    3. Du har en del ting å gjøre og jeg skjønner at du vil bli ferdig med det.
      Ja, kontakten med venner er viktig. Man kan gjøre det gjennom online selvfølgelig:)

      1. Ja, det kan man gjøre, og det er vel sånn det blir mest av. Så dette var sånn for å treffe de en “siste” gang før jeg flytter. Men går bra likevel det 🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, må jeg, så må jeg. Tenker hver gang, at nå er det ikke mye igjen, men når jeg skal pakke hvert et glass, så blir det litt likevel ☺
        Når Rosene settes kaldt hver natt, så varer de som regel en mnd eller lenger. 😀 Rosene fra coop Extra er best 😊 God klem ❤

    4. Jeg må visst skynde meg hjem, slik at vi kan møtes minst én gang før du flytter til verdens ende! 😀 Haha, vi skal jo selvsagt holde kontakten videre også, men du har altså top priority nå! ❤

      1. Hehe, ja, du må nok skynde deg hjem 😄😉 Ikke noe stress 😁😂 Neida, vi skal nok klare treffes senere også vi. Er bare det at jeg har lyst nå da sjø 😁🥰 Håper du har det bra I Rørvik. God klem ☺❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg