Regnværsdag

Etter noen fine dager, med Sol og lettskyet som i går

 

…våknet vi til regnvær i dag. Og det skal det visst være noen dager nå.

Vi måtte på Kyrksæterøra for å ta influensavaksine og handle i dag,  og var hjemme igjen til lunsj

Vi tenkte å spise på Kafé Koselig, men fant ut at vi heller kjøpte med rundstykker og noe til kaffen hjemme.

Koselig å spise ute en gang i blant, men vi synes det er godt å komme hjem, og slappe mer av etter handletur. Så det gjorde vi i dag.

Etter at vi hadde rydder ut alle varene, spiste vi lunsj, og da kom søskenbarnet til Olav innom. Alltid koselig med uventa besøk.😀

Etterpå har vi bare slappet av, for etter mye jobbing ute, er vi litt slitne.

Ihvertfall jeg 😉

Håper du har hatt en fin dag uansett vær.🥰

Hvis du ikke har sett høsthattene til Alva og Alvin, kan du se dem HER

12 kommentarer
    1. Det er regnværs- og tåkedager her også – håper det går over snart altså! Deilig å slappe av når en har vært så i siget som dere har vært! <3 klem

      1. Ja, vi kan vel ikke forvente så mange soldager om gangen nå heller, men helt greit. Koser meg i regnvær også jeg 😄
        Vi synes vi har vært så flinke at vi kan kose oss og slappe av nå 😉 God klem ❤️

    2. Samme været som her. Det regner skikkelig nå, så da blir det ikke gjort så mye ute.😅
      Nydelige Alva og Alvin.🥰
      De ble skikkelig fine i de nye hattene sine.🤩
      Nyt kvelden i fred og ro.🤗

      1. Takk for det. Legen min anbefalte med sterkt å ta den etter alt jeg har vært igjennom, og jeg bør helst ikke ha noen tøff influensa nå.
        Her regner det godt i dag, så det er mest avslapning og tv ☺️
        God fredagskveld! Klem ❤️

    3. Vi har hatt regn og vind i noen dager, som ble fulgt av to dager med tåke. Vel vi fikk se litt til sola ut på dagen i går, så kanskje…. Jeg syntes også det er koselig å spise ute, lunch eller middag, men noen ganger kan det være godt å ta det hjemme også. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    4. Det kjennes ut som det kommer fine høstdager på rekke og rad… Og i hodet mitt er det like tåkete som utenfor… 😀
      God helg til deg og dere! 🤗

        1. 😂🤗😁 Jeg har funnet meg godt til rette på sofaen, og blir her og ser om noen begynner på slalomkjøring på fjernkontrollen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg