Alva og Alvin

Da har jeg endelig fått ordnet blomsterbedet for høsten.

 

Olav hjalp meg å fjerne klematisen, for den er vi lei. Jeg klippet bort alt annet, og skiftet jord. Fjernet alle blomsterløker jeg fant, og plantet nye. Så fikk jeg på plass lyng, og de gamle løkene plantet jeg litt rundt omkring, så da får vi se om de kommer igjen til våren.

 

 

Denne helga kom jeg endelig i gang med hekling igjen, så nå har Alva og Alvin fått nye luer til høsten. Kan jo ikke sitte med caps og sommerhatt nå 😉

6 kommentarer
    1. Å så søte de er der de sitter med høsthattene sine 🥰 Det ble ordentlig fint i bedet dit med høstlyngen. Jeg sitter bare å venter på at regnet skal gi seg, sånn at jeg kan komme ut og klargjøre pallekarmene mine for vinteren. Ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet, etter ta på regnfrakken 🤔 Ønsker det en fin tirsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, det ble fint med lyng. Skal kjøpe meg en til, for det ble litt tomt i midten, men peon og astilben er der, så jeg må utenom dem. Koselig med nye hatter 😄
        God tirsdag. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg