Flotte høstdager i Gjengstøa

I dag har vi igjen hatt en solrik og flott dag.  Etter en litt sen kveld i går pga nordlyset, så våknet vi trøtte og slitne, men til det som skulle vise seg å bli en flott dag.

Nå er det jo mørkt enda når vi står opp, ihvertfall hvis jeg kommer meg opp før halv 9, og det gjorde jeg i dag. 😉

Olav er oppe tidligere enn meg, og han er nok glad for å slippe maset mitt med en gang om morran tenker jeg 😀

 

 

Planen i dag var å klippe plen, for samtidig å få opp mesteparten av løvet, og jeg gikk med kantklipper.

 

Det ble fint!

 

Etterpå tok vi turen opp til huset til søstra til Olav for å gjøre noe der. Hjelper henne litt, ihvertfall Olav. Også hjelper jeg han igjen 😉

 

Ettersom det var ved lunsjtid, så smurte jeg med matpakke, for jeg trodde vi skulle gjøre mer enn det vi gjorde. Men da kjørte Olav oss til Heimsvatnet, så kunne vi spise lunsjen der. Og det var veldig koselig med et slikt avbrekk på en helt vanlig hverdag, og med så flott vær som i dag.

 

Ja, du kan jo bare se her

 

 

 

 

Solnedgangen i dag

 

 

Det blir litt naturbildespam, men scroll i full fart, så trenger du ikke så lang tid 😉

 

Og du må jo nesten få se noen av nordlysbildene fra i går kveld også. Jeg var først ute en liten tur og tok noen bilder.  Så skulle vi legge oss, og da var jeg så dum (les lur) å kikke ut av baderomsvinduet, og da så jeg at nordlyset var på vei til å ta seg opp enda mer. Og hvem tror du måtte ut en tur igjen da?

Det var kaldt, men for en flott opplevelse!

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Koselig å kunne hjelpe litt til da – og for et flott lunsjsted! Nordlysbilder blir jeg aldri lei av altså….! Og du – jeg scroller IKKE fort – skal nemlig ha med meg alt! Klemmer <3

    2. Elsker blå himmel..men her har det vært helgrått i dag..hyggelig at dere kunne kose dere med lunsj i flotte omgivelser og finvær da.. 🙂 Helt nydelige bilder av Nordlyset altså.. Klem og fin uke videre <

    3. Fantastiske nydelige bilder, jeg kosa meg og kunne ikke scrolle fort. Det har vært en fantastisk nydelig dag. Får håpe vi får flere av disse vakre dagene. Kanskje jeg skal stikke nasen utenfor døra for å se om jeg ser nordlys her også. Ønsker deg en fin morgendag. Klem <3

      1. Tusen takk for det. Så fint at du koste deg med bildene. Er jo det jeg håper på. Ikke alle som har mulighet til å se Nordlyset live, og i går kveld tror jeg ikke det var noe. Ihvertfall ikke før jeg la meg 😉 God tirsdag til deg. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg