Oppussing stue – del 4

Vi holder på med denne Stua vi 😀

I går fikk vi malt ferdig taket

Og fikk på plass vifta i taket igjen

Så malte jeg ferdig det minste vinduet, og et strøk til på dørkarmen

Samtidig som jeg lagde middag,  og det ble som nevnt HER, sild 😉

Etterpå gjorde det godt med en liten hvil i senga, mens jeg nøt solnedgangen ☺️

Temmelig sliten, og vondt i kroppen, men veldig fornøyd 😀

I dag startet vi med å ha på tapet på en vegg. Vi kjente at vi har vært veldig arbeidsomme denne uka, så etter halvannen time med å ha på lim, og tapetsere, så ville Olav ha helg, og tok seg en dusj.

En vegg ferdig 😀

Litt lunsj, før jeg så malte det store vinduet.

Går fint å male når jeg har denne utsikten samtidig ☺️

Store vinduet ferdig 🙂

Så kunne jeg også ta meg en god dusj 😄

Med gårsdagens solnedgang, ønsker jeg deg en god helg! 🥰

17 kommentarer

Siste innlegg