Hva skal vi ha til middag?

Ikke alltid så lett å finne på hva vi skal ha, men vi har mat i fryseren, så det er bare å finne ut hva vi har lyst på.

Fisk eller kjøtt

Ofte lander vi på fisk.

Og i går ville Olav ha …

..ja, akkurat, torskehode 😁

Det er favorittmaten til både han og døtrene hans.

Helst sprøstekt. Ettersom vi pusser opp, så har vi ikke noe gardin som dekker døra så vi slipper stekelukt i hele huset, så da blir det kokt.

Selv så står jeg over torskehode. Valgte meg derfor fiskekaker i stedet 😉

I dag blir det sild, for en hyttenabo kom med 3 store sild til oss i går kveld

Heldige vi 😀

Hva skal du ha til middag i dag?

14 kommentarer
    1. Fisk er godt – men jeg har aldri smakt torskehode… hmmm…. jeg har hatt lapskaus idag – hadde besøk av prinsessa og svigersønn! Klem <3

    2. Hehe, jeg hadde nok gått for fiskekakene, og latt fiskehode ligge 😉 Her ble det et par vårruller til middag i dag 😋 Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    3. Her hadde vi stekt ørret med agurksalat og rømme. Var i begravelse midt på dagen, så jeg var så sliten at jeg sovnet på sofaen, og våknet av matlagingslyder fra kjøkkenet 🙂

        1. Ja, det er veldig godt å få middagen servert! Mannen er borte på jobb, kommer hjem torsdag ettermiddag,og han lager ofte mat de dagene han er hjemme❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg