En liten Topptur

Du husker kanskje mine alternative toppturer 😄

I dag var jeg en tur ute på ettermiddagen, og etter en fin stund i sola ved naustet, gikk jeg en liten tur

Det ble jo en liten Topptur det også…til Måketoppen 😉

Men så gikk jeg litt videre, forbi butikken.

Neida, ingen butikk på bilde her, bare fin natur like før den 😁

Jeg går jo ganske ofte denne veien, for den er lett å gå, og fint å snu på snuplassen, eller ved kommunekaia.

Alt ettersom hvor langt jeg orker å gå ☺️

Jeg gikk turen til kommunekaia på Søndag da jeg passerte oksekalvene.

I dag gikk jeg bare til snuplassen, og på vei dit, går jeg forbi Steintoppen, som er en av 10 alternative topper.

Hvis du ikke vet hva jeg snakket om, kan du finne turene under kategorien toppturer.

I dag fant jeg ut at jeg kunne jo ta en liten Topptur til, og da ble det Steintoppen 😀

Nå ble det ikke noe bilde av den første turen opp på toppen, for selvutløseren ble visst ikke stilt inn på 10 sekunder selv om jeg prøvde 😉

 

Men her gikk det bra ☺️

Ser jo veldig så sprek ut, synes du ikke?

😄 Du skulle sett meg da jeg gikk, snubla, falt, og kreka meg opp første gangen. Dumt jeg ikke filma det 😁🙈😂

Så mer ut som ei 90 år gammel, stokk, stiv dame 🤣🤣🤣

Men det trenger jo ikke du vite 😁😄

Fikk meg en god latter, og det er alltid godt 😀

Var bare glad ingen så meg 😉

 

Fikk du med deg dette innlegget ?

8 kommentarer

Siste innlegg