Godt med hviledag…. 😳😁

Det er jo ikke søndag, så da kan vi ikke hvile så mye kan du skjønne 😉

Olav startet opp med å slå gras i dag.

Allerede ferdig med den lille trekanten før jeg rakk å ta bilde 😀

Jeg holdt nemlig på med trappetrinnene.

Et trinn fikk ny teppeflis, 2 trinn skrapt

Så måtte jeg ut og rake litt etter hans gressklipping. Raker bare inn fra kantene. Vi fjerner ikke gresset slik vi gjorde i førsten. Får være måte på liksom. 😄 Det legger seg godt ned uansett.

Ble det ikke fint?

Før

Etter

Han tok litt på andre siden av veien også, men så var det nok for i dag

Fint at vi ikke trenger å jobbe hele dagen 😉

Nå slapper vi av, så blir det snart lunsj.

6 kommentarer
      1. Tusen takk for det. Vi har et godt samarbeid, mannen sier ofte hva han skal gjøre, og hva han trenger hjelp til, så gjør jeg ting når han ikke trenger meg 😉😄
        God ettermiddag og kveld. Klem ❤️

      1. Ja, det blir fint, og det er fint å gjøre litt hver dag, for da blir det kortere økter 🙂 Vi klarer jo ikke de lange så godt lenger, men vi får det gjort 😉😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg