Dagen derpå 😀

Etter en slik 60 årsdags feiring er det ikke rart det føles litt som dagen derpå 😉

 

Du skal få bli med meg på dagen min i går gjennom noen bilder.

 

Dagen startet med frokost som mannen hadde gjort klar til jeg var ferdig dusja og pynta for dagen! 😀

 

Så fortsatte det med at naboen som har Nemi banket på døra da vi satt oppe på kontoret begge to. Jeg for å legge ut innlegg om at det var Min dag, og hun kom med gave til meg. Ikke fordi jeg hadde bursdag, sa hun, (visste ikke enda at jeg fylte 60) men hun hadde tenkt å gi meg dem uansett.

Her ser du de flotte sokkene hun har strikket. Passet jo fint til rosene jeg fikk av Olav 🙂

 

Og mens jeg sto og snakket med henne, så ringte Sarah, eldste barnebarnet mitt.  Det var så utrolig koselig!  Som jeg sa til henne så er det den beste gava mormor kan få ❤️

Hun hørtes litt trøtt ut, men det er ikke så rart, for hun er jo midt i russefering ☺️

Så fortsatte dagen sammen med Olav og Nemi. Vi skulle passe henne for første gang 🥰

 

 

Vi måtte jo hvile litt også, og Nemi var ikke lei å få hverken i sofa eller godstoler. Hun skiftet litt på hvor hun ville ligge 🙂

 

 

Hun er jo så søt, at hun får lov til det meste ☺️

Eget mykt teppe på terrassen også, og hun vekslet mellom sol og skygge.

Vi gikk et lite besøk av hyttenaboen tvers over vegen også, og det var veldig hyggelig 😀

Nemi og jeg måtte ned og mate måkene også

 

 

Olav lagde god middag til oss, og det ble grillmat siden det var så fint vær. Men det var så kald vind, at vi spiste inne.

 

 

Ettersom vi visste at det ikke ble noen av ungene på hytta i helga, bakte jeg ikke noen kaker, men stakk innom baker Lund på Kyrksæterøra når vi var der på fredag. Så det ble kakefeiring 3 hele dager til enda. Donuts på fredag 🙂 Napoleonskake lørdag….

 

 

Og ostekake i går. Så nå er vi ferdige med kaker på en stund 😀

Jubilanten 🙂

 

Det var en veldig rolig og fin dag.  Det artige var at jeg også fikk videoer sendt fra søsken med ektefeller, tante, barn og barnebarn. Det gjorde dagen god, for det blir jo et savn etter mine på en slik dag.  Men de skal visst feire meg når vi kommer til Halden i mai, og vi ble feiret begge to på hytta til barna i påska, så det skal ikke stå på at jeg blir feiret. 😄 Veldig koselig siden jeg ikke orker å ordne til noe stort selskap sjøl lenger ☺️

Her ser dere sønnen min som startet feringa med å snakke om visne blomster og grå planter 😉  Hehe…det var en veldig artig og koselig feiring med mange av mine 🥰

 

 

 

Den ene søstra mi er flink til å lage rap, så det hadde hun gjort til meg også  ❤️ Skikkelig artig. 😀

 

 

Og her skriver den yngste søstra mi ❤️

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg