Påskeegg 😀

 

Som jeg nevnte HER så bakte jeg kake for å ha med på hytta til ungene i dag.

Det skulle feires bursdag for bestefar ☺️

Vi dro opp på formiddagen, og der var det gjort klart til bursdagsfeiring.

Vi hadde ikke før satt oss, før bursdagssangen ble sunget, og et stort påskeegg ble levert til bestefar 😀

Som du ser, så var det ikke noe lite egg akkurat 😄

Og når de sang, så gjorde de det klart at dette var feiring for oss begge to ☺️

Har visst snart bursdag jeg også, og da er det greit å ta to fluer i et smekk 😁

Det ser ut til at det blir Trondheimshelg på oss etterhvert 😀

Det var både sjokolade, cookies som jentene hadde bakt,  og en artig kylling til pynt.

 

Her ser du kyllingen 😄

 

Ungene mente den ligner på bestefar, mens bestefar mener den ligner på bestemor når hun står opp om morran, og håret har en hanekam,  og øynene når jeg himler med dem over noe han sier 😳🤣

 

Synes du det ligner på meg kanskje?

Dette var morrasveisen før klipp 😄

Jaja, så ligner det vel da 🙄😁😄

Vi har hatt en koselig dag, og ble på hytta i 3 timer, og enda var jeg ikke utslitt. Lenge siden jeg kunne sitte så lenge uten å få veldig vondt. ☺️

Da vi kom tilbake til Huset,  var det bare å sette på komfyren, for nå måtte vi ha oss litt middag.

I dag ble det kylling og chips. Vi gjør det enkelt nå som det er bare oss to. Svigerfar har jo pleid å være hos oss,  men han har blitt så forkjølet, og orker ikke dra noe sted.

Litt rart å ikke ha han på besøk for første gang etter 6 år sammen, men sånn blir det..

Vi koste oss med maten, og etter det har vi slappet av og sett Willy Wonka. 😀

 

Påskeegget fikk plass på kommoden i gangen 😀

Jeg har vært inne og lest blogger, men ikke kommentert så mye i dag. Det får komme siden. Ser at dere har det fint, og noen regner bort, mens andre nyter sol, andre snø. Fint å se hva dere gjør!

Måtte inn og svare på quizen til Bunny, og her linker jeg til bloggpåske, påskeegg. Han har til og med skrevet om meg gitt. Koselig å få slike fine ord ☺️

Håper du har det bra. Kos deg videre i påska! 🥰

11 kommentarer

Siste innlegg