Det er min dag i dag 😀🎉

Ja, tenk at det er min dag!   Endelig blir jeg også 60 år 😄 Bare 6 år til livet tar til, og jeg kan gjøre hva jeg vil, i følge Wenche Myhre. ☺️

Neida, jeg har ikke ventet så veldig på det akkurat.  Har tenkt at den dagen var laaangt der framme et sted. Men plutselig var den her gitt. 😁

 

Lenge siden jeg feiret min første fødselsdag nå.

 

Her er jeg hos fotografen, i fin rosa strikkakjole.  Lurer på hvor disse krøllene ble av jeg 😉  Dobbelthaka har jeg beholdt 😀

 

Første gang jeg går i 17.mai tog

 

Konfirmant  (beklager dårlig kvalitet på bilder tatt fra 8 mm film )

 

I Paraguay 16 år gammel

19 år gammel giftet jeg meg, og fikk dattra mi da jeg var 20 år.

2 år 4 mnd etterpå kom sønnen min.

Og jeg var mamma på heltid til de begynte i forskolen.

 

Jeg har jobbet siden jeg var 18 år, og etter disse årene med opphold, ble det jobb igjen. Skal ikke ta alle jobbene jeg har vært innom her, for i dag er det bursdag ☺️

Litt flere bilder følger, for i dag er det meg megesen i innlegget 😀

 

Her er jeg tobarnsmor, og pynta til feiring av et eller annet slag 🙂

 

Her har jeg giftet meg for andre gang, og flyttet til Trondheim

 

Og her har jeg nettopp fått beskjed om at dattra mi ventet tvillinger 😄 Vel, ikke helt sant, men det var samme året, så jeg brukte dette bildet for å illustrere hva jeg følte da 😍

 

Det har blitt mange fisketurer etterhvert, og det er jo bare artig når jeg får slike på kroken.

 

Begynner å bli voksen 😊

 

Og de grå hårene, og rynkene kom etterhvert

 

Og her er jeg nå…. En dag i fra 60 år gammel, (bildet ble tatt i går) og ser fram mot 20-30 år til forhåpentligvis 😀

Mannen min gratulerte meg før han sto opp,  og etterpå sendte han denne 🥰 Vi sendte alltid slike koselige meldinger til hverandre når han jobbet, og gjør det innimellom nå også bare for moro skyld 😀❤️

24 kommentarer

Siste innlegg