Advent

Da har vi jammen meg kommet til første adventshelga i 2022.

Vi kom jo hjem fra Trondheim i går, og jeg skrev dette innlegget på kvelden.   I dag fikk du kanskje med deg at jeg fortalte hva sykkelen min skal hete

 

Jeg var fortsatt veldig sliten da jeg våknet i dag, og kroppen vond, så det ble litt slow start, men så fikk jeg vasket kjøkkenvinudene, og strøket og hengt opp julegardiner.

Adventslys av forskjellig art kom fram i vinduene, og i morgen blir de tent.  😉

 

Olav hang opp lyslenke på gelenderet på trappa, så nå kan første søndag i advent bare komme.  Etter byturen fikk jeg litt mer julestemning også, så det er greit med litt jul nå til tross for 6 varmegrader og regn i dag. 😀

 

Det er koselig med litt mer lys i mørketida ☺️

En fin solnedgang ble det i dag også, og det allerede kl 14:58

8 kommentarer
    1. Såååå koselig det er blitt hos deg.🤩🌟
      Det er rart med det, julestemningen kommer sigende når man får opp julegardinene og stjerna.🌟
      Julegardinene dine er heeeelt nydelige!🥰
      Nyt lørdagskvelden!🌟🤩🌟

    2. Det er sååå koselig å advents- og julepynte! Lekre julegardiner forresten! Jeg har også pynta idag, så nå er det bare å kose seg med masse lys i mørket! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg