Og hva skal sykkelen min hete?

 

Hva skal sykkelen hete?

Du trodde kanskje jeg hadde glemt det, men neida, jeg har ikke det.

Bare vært så mye som har skjedd, også måtte jeg tenke, og kjenne etter hvilket navn jeg falt mest for 😀

Det var mange gode forslag, og her ser du alle sammen

Gråtass
Sølje
Kompis

Turvenn
El-Ida
Sølvpilen

Elfrid
Elinor
Gunda

Elvira
Sjølve Sølve

Det  var mange jeg likte godt, men det var 3 som var enige om et navn, og jeg liker det veldig godt selv også.

Det er lett å si at jeg skal ut og sykle med …….. 😁😄

Og dessuten var det navnet mannen min sa med en gang jeg fortalte at jeg hadde skrevet og bedt om navneforslag.

Så….trommevirvel! 😀

 

Her kommer navnet på sykkelen min:

Sølvpilen

 

Så Strikkekjerring du må sende meg adressen din, så kanskje det dukker opp noe i postkassa di 😉😀

Kari var veldig enig i dette navnet, og Olav var en av 2 som foreslo det uavhengig av hverandre ☺️

 

11 kommentarer

Siste innlegg