1.nyttårsdag

Det er 6 minusgrader,  og det var lettskyet og fint i formiddag.

Ja, hvordan det var i dag tidlig,  altså før kl 9, det vet jeg ikke. 😁

Denne dagen er som regel en rolig dag for oss, og selv om jeg var så bestemt på at jeg skulle fjerne julepynten i dag, så ble ikke det noe av. I morra måå jeg ☺

Våknet med feber i dag også, og en kropp som fortsatt ikke er på lag etter vaksina.

Derfor har vi som vanlig jobbet på pc  med dokumenter, og bilder for i fjor. Det er noe vi alltid gjør denne dagen. Det lastes over på ekstern harddisk,  også er det bare å begynne dette året på scartch.

Til middag tok vi rester fra i går. Hadde igjen litt poteter som jeg stekte på panna, så hadde jeg oppi resten av kalkun. Lagde litt mer saus,  og med brødskiver under  og waldorfsalat ved siden av ble det nok til to. Blir aldri mye rester her lenger, for vi lager stort sett så det bare blir nok til en middag. Godt var det med litt rester og lettvint middag i dag 😀

Ellers har vi sett på nyttårskonsert, (ihvertfall litt av den), Thour the ski, og nå hopprenn.

Vi har jo en sofa på deling, så sånn blir det da.

Ser litt rart ut, men det er fordi vi begge har et kne opp, hver vår vei 😁🙈😄

Vi savner de gode stolene i Huset  😀

Håper du tar livet med ro i dag. Jeg følger mitt eget Råd og griper dagen med den kroppen og formen jeg har. Da blir det mest sofa i dag ☺

Godt det også. Skal nok få kommet meg på tur snart. 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg