Nye møbler til jul 😀

Hvis du har fulgt meg en stund, har du sikkert fått med deg at vi skulle kjøpe nye møbler til stua her i Huset.

Du kan lese mer om det HER

Vi bestilte møblene for en stund siden, og de skulle komme i uke 51.

Og ja, de kom i uke 51, på formiddagen lille julaften 😀

Nå var vi veldig slitne av å sitte i verandamøbler, og veldig spente på om vi hadde valgt rett denne gangen…

Størrelsen passet perfekt for den lille stua, og jeg klarer å sitte mye lenger om gangen i denne stolen. 😀 Og sofaen er god både å sitte, og ligge i ☺

Så ja, det virker som vi traff blink nå.

Må bare kjøpe nye gardiner her også etterhvert. Blir litt for mye grått. Litt farger på puter og gardiner, og litt oppussing, så blir det nok fint. 🙂

 

10 kommentarer
    1. Gratulerer med nye møbler til stua 🙂
      Min C har også bestilt nye møbler – treseter og to godstoler med fotskamler 🙂 Gleder meg til han får møblene!

      Her får du mye glede fremover – i godstol og sofa 🙂

      Fortsatt god jul!

      1. Takk for det Mette 🙂
        Ja, her blir det mange gode stunder, og det er så mye bedre med 3 seter og 2 stoler. Tar mye mindre plass enn hjørnesofa 😀
        Spennende med nye møbler. Blir godt for C og deg det 🥰
        Fortsatt god jul til deg også. Klem 🙂❤

    2. Så kjempefine møbler, dette blir bra hos dere. Kan kose seg skikkelig. Må sitte godt – hvis ikke får man vondt både her og der.
      Og du det er noe feil med linken din når du kommenterer hos andre. Du mister mye besøk da tenker jeg.
      Jeg pleier å bruke linken til folk som kommenterer hos meg, men din går det ikke. Sjekk det ut – tror det er lurt!

      1. Tusen takk for det. Og takk for at du sier ifra. Må sjekke opp linken min da. Kan jo ikke miste lesere pga det. Har ikke så mange i utgangspunktet 😄 Ønsker deg en god dag. 🙂

    3. Gratulerer med nye og fine møbler. De ser gode ut ja, og det er så utrolig viktig, spesielt når kroppen ikke spiller på lag.
      Jeg har grå møbler i stuen selv, og så har jeg puter i friske farger, som jeg bytter etter årstid og sesong 🙂 Det fine med grå møbler er at det er klassisk, og man går ikke så fort lei 🙂
      Nyt all god hvile i møblene, og ha en herlig 2. juledag ♥ Klem

      1. Tusen takk for det. Ja, det er det vi fant ut også. Greit å kunne skifte puter og farger på ting rundt i stedet. Derfor vi ikke tok fargen på sofaen jeg egentlig hadde lyst på. ☺
        Nå får vi ikke nytt møblene på et par uker, for nå bærer det i vei til byen igjen 🙂 Ønsker deg også en god 2.juledag. Klem ❤

      1. Tusen takk 🙂 Ja, det er veldig viktig. Så nå var det godt å kjenne at vi valgte riktig ☺ God klem til deg ❤

      1. Tusen takk. Ja, vi skal nok kose oss mye der, bare vi kommer oss ut til Huset igjen. ☺ Klem❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg