Vi flytter

Nå lurer du sikkert på hvor vi skal flytte. At vi trenger en lettstelt leilighet eller noe…Men neida..

Dette er bare sånn irriterende teit klikkbite så du skal bli litt nysgjerrig igjen 😁

Ikke gå ut herfra enda da…

Kommer til det med flyttinga sjø  😉

Du skjønner, vi er så heldige at vi har to stuer, og i dag har vi flytta fra den ene..

..til den andre..

Og det opptil flere ganger 😄

Olav skifter mellom å sitte, og ligge i dag, for han er ikke i så god form.

Jeg sitter, og ligger etter behov i begge stuene, for jeg kan ligge på siden og se tv, eller lese. Det orker ikke han.

Så, som du kunne se, så ligger han rett i mot tv. Jeg ligger på tvers i hjørnesofaen.

 

Vi kan sitte i hver vår stue også, men jeg følger som regel etter mannen jeg.

Har behov for alenetid, men er liksom koseligere å sitte i samme stua allikevel.

Skal straks gå og legge meg litt på soverommet,  for der er det mørkt og stille. Blir litt sliten av stemmene på Tour the France ☺️

Jeg har nok blitt skikkelig forkjøla, eller noe med halsen, så formen er på lavt nivå i dag.

Da gjorde det godt med Sodd til middag. 😀

Men du, vi flytter altså bare mellom stuene i Huset, og ser litt ut innimellom flyttinga 😀

Ja, for det passer så fint å gå innom badet på tur mellom flyttingen, for da må jeg reise meg opp uansett 😂

 

Som du ser, er det gråvær her, så det er en fin dag og sløve på.

Fikk vakre roser av noen som kom på overraskende besøk på lørdag, og det var veldig koselig 🙂

De hadde med mye godt til kaffen, så det var bare å trakte kaffe,  og dekke bordet for meg.

Håper du har en fin dag.

Gode klemmer fra meg 🥰

 

Her kan du se topptur nr 6 om du ikke har fått med deg den 😉

14 kommentarer

Siste innlegg