10 PÅ TOPP – ALTERNATIVE TOPPTURER (REPRISE) TUR NR 6

Nå hadde ikke jeg hviledag i går altså, men tur nr 5 ville ikke blogg.no at jeg skulle legge ut. Prøvde flere ganger i går, og nå nettopp, men nei…det blir ikke publisert. Så da prøver jeg med neste tur i dag.

Håper ikke du er lei turene mine, for her kommer tur nr 6

Her fortsetter toppturene jeg gikk i 2021. Med ME i kroppen, så er det ikke så enkelt å gå de vanlige 10 på topp som er rundt her.

Så da fant jeg ut at jeg skulle lage mine egne alternative toppturer.  Og det etter mitt motto:

Man får ikke mer moro enn man lager selv 🙂  

Noen ganger må man bare si i fra. Og jeg har jo sett mange protetsaksjoner på tv, når det gjelder vindmøller og natur m.m.

Så nå tenkte jeg at det var på tide jeg aksjonerte.

Her har jeg gått rett over veien, plukket all blåbæra vi trenger, også kommer de nå og skal rasere alt og ordne vei opp til toppen.

Makan! 🤨

Så i dag tidlig var det bare å få på seg munduren, og troppe opp.

Jeg lenket meg fast (til en stubbe, med refleksbandet) og der satt jeg…😁

Satt dere lenge og flere ganger, helt til jeg måtte få noen til å ta bilde så det ble skikkelig. Vanskelig med selvutløser på alt 😀

Du får bli med meg å protestere, og gå topptur i dag også 🙂

 

Også kom nettopp Snøsentoppennaboene, og lurte fælt når de så skiltet…Gjemte meg bak bilen jeg…. 😲😄

Heldigvis tok de det pent 😄 Han skulle ta bilde av dette og sende til kommunen, og spørre hva de skulle gjøre 😂

 

Vel, dette var i 2021, og har du fulgt med meg, så vet du at vei ble det. Og de er veldig glade for å kunne kjøre helt opp, og veien ble fin den 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg