Vårdag?

Det føltes nesten som det, så vi måtte minne oss selv på at det bare er 29.februar ☺️

Med hele 11,2° i skyggen og ikke snø, så føltes det veldig som en vårdag i april. Men lufta var skarp og kald, så det er greit å kle seg godt enda

Mannen i huset begynte å kappe ved

Jeg er ikke i noen god form for tida, så jeg holdt meg inne.

Lagde ingefærshot for første gang, og den ble god. Skal ta en shot hver dag, og ellers prøve å spise minimalt med sukker og andre unødvendige ting.

1,5 l vann kokes opp. 200 gram med ingefær og sitron has i og trekkes i 45 minutter. Etterpå kan du ha i litt søtning om ønskelig, men jeg syntes ikke det trengte stort. Tok en liten kvart ts med honning.

Det var enkelt å lage. Jeg fikk oppskrift av Ingvild BforB og det var også enkelt å finne på nett.

Ellers ble det nytt sengetøy og rengjøring av soverommet. Innimellom alt tok jeg flere pauser, for smertene kommer så fort for tida.

Før middagen tok jeg en siesta, og igjen sovnet jeg. Har visst veldig behov for søvn for tida 🤭

Middagen var enkel, bare å varme opp Makrellsuppa fra i går.

Smakte like godt i dag 😉

Som jeg begynte med, så har vi hatt fint vær i dag. Og jeg har så lyst til å gå tur på slike dager, men det får bli en annen dag med en greiere kropp 😄

 

14 kommentarer
    1. Nydelig vær hos dere – og såå varmt da! Her regner og regner det…. pluss 4 ca! Ingefærshot er godt – jeg eeelsker alt med ingefær igrunn! Håper du føler deg bedre snart! Gode klemmer <3

      1. Tusen takk 😀 Ja, ingefær er godt. Og en shot hver dag er nok bra. Kjente i dag at den var litt vel sur, så neste gang tar jeg i sitron litt senere i prosessen 😄 Ellers er den veldig god ☺️
        God fredag. Klem 🥰

    2. Nydelig vær hos dere!
      Gleder meg til vi kan starte arbeidet med å felle trær, kubbe dem og kløyve dem før vi stabler veden. Vi kaller det for vårens vakreste eventyr.
      Dette gjør vi på hytta, men må bare vente til snøen smelter. 1 meter der nå…..

      Håper du blir bedre slik at du kan gå en tur i det fine været.

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar.
        Ja, snøen må bort først. Heldigvis forsvant den fort her ☺️
        Deilig vær her nå, men ikke sol i dag 😉
        God fredag. 😀

    3. Ingefærshot er både godt og sunt, ja, og jeg liker den også godt uten søtning. Ser herlig ut med vedarbeid i finværet! Men du fikk da også gjort litt nyttige ting. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg