Turen i dag

Fikk du med deg forrige innlegg?

Det ble bare en dag hjemme etter Haldenturen, for i dag hadde jeg time på St. Olavs hospital, avd Orkanger.

Jeg var på en hastetime på legesenteret på Kyrksæterøra 8.april, og etter EKG og prøver, ble det konstatert at jeg har stabil angina, og ble henvist videre til en stresstest.

Den var jeg på i dag,  og nå er det bare å sette i gang med litt flere medisiner før jeg får time til CT eller ultralyd av blodårene.

Med flere i familien med litt hjertetrøbbel,  er det best å være føre var.

Du skal få litt bilder av turen i dag her.

Først en tur innom posten

Så bensinstasjon

Før ferden fortsatt over Høgkjølen i strålende vær med 20° og sol

Ankom Orkanger i god tid før timen, så det var bare å sette seg og vente

Sykkeltesten gikk ganske greit, men symptomene kjentes godt, så her ønsket legen at jeg skulle få rask innkallelse videre, så jeg får se når den dukker opp.

Ettersom Olav har time til øyelege i Trondheim i morra, og vi har et par andre avtaler, blir det en natt på hotell på Tiller. Fint med bonuspoeng, for en gratis natt.

Vi har mulighet til privat overnatting også,  men slik formen min er nå, så orker jeg ikke mye sosialt akkurat nå.

Vi har sjøutsikt fra rommet i 12 etg, og det hadde vi ikke fra leiligheten på Flatåsen 😀

 

Vi er jo ikke så langt unna Flatåsen, og i morra blir det en tur dit også.

Det var på tide med mat når vi kom fram, og vi gikk til Egon på City syd. Pizzabuffé var godt i dag ☺️

Etterpå var vi innom Princess, og fikk tak i gardiner til badet. Jeg måtte tilbake en ekstra tur, og da gikk Olav tilbake til hotellet.

Jeg tok som vanlig bilder

Mens jeg sto og tok opp tlf, kjørte en tidligere kollega forbi og ropte navnet mitt, så jeg rakk å vinke til henne før hun var borte igjen 😀

Olav sitter oppe i 12.etg og tar bilder 😄

Her kommer jeg gående, og etter en snartur innom apoteket og Rema, var det så vidt jeg klarte å gå resten av den lille turen til hotellet. Skulle tro jeg hadde vært i alle butikkene på City syd, men jeg bar bare innom 2. Det var det denne kroppen klarte i dag gitt 🙄☺️

Har slappet av noen timer nå, og skal ut og se om jeg finner en liten matbit for kvelden. Sulten igjen jeg 🙈😂

 

20 kommentarer
      1. Tusen takk. Ja, det er fint å få eliminert ting, eller oppdage det i tide ☺️
        Jeg synes også det bildet er fint. Er så flott med slike gule enger selv om det er løvetann 😀

    1. Greit å få sjekka opp i alle sånne ting! 🙂 og så deilig med en natt på hotell da (jeg har bare bodd på Scandic Lerkendal i Trondheim, jeg….)! Og en tur på Egon er rett og slett aldri feil! Klem <3

      1. Ja, det er greit å få sjekket opp, men litt lei hotell, for vi ligger jo ofte på det når vi er I Halden, og har jo nesten vært på hotell en uke nå 😉 Så vi vil bare være hjemme 😀 Men god seng, og fint hotell 😉 God klem ❤️

    2. lykke til ,ikke kjekt å ha problemer med hjertet og angina ,best å sjekke det opp og få oppfølging etter det ja ,og lykke til til mannen også ,øyene må også være i orden :=) koslig med et natt på hotell ,kos dokke så håper eg du får sove godt i natt

      1. Tusen takk for det. Det må sjekkes opp ja, tar ingen sjanser ☺️
        Og øynene er også viktig å få sjekket, så nå blir vi nok snart godkjente begge to 😉😀 Blir nok bra søvn i natt tenker jeg 🙂

    3. Høres ut som det kan være greit å få sjekket ut ting og tang, ja. Wow, for en utsikt! Tenkte på å invitere dere til oss, men visste jeg kom til å være temmelig gåen i kveld etter tai chi 🤪 Og skjønte jo at dere har planen full uansett. Sov godt der oppe i høyden! 😊

      1. Å, det hadde vært koselig, og det håper jeg vi får til en gang, men i kveld er vi begge pumpa, så det ble ingen som fikk besøk av oss. Ikke ungene i Sjetnmarka engang 😉🙂 Koselig tanke fra deg da 🥰

    4. Det er sannelig bra at du får god oppfølging og at de sjekker nøye.👍🏻
      Det ser ut til at dere klarer å kose dere litt også på tur.🤗Det tar på å være ute på reise, så da er det nok lurt med hotellrom.😊Ha en flott sommerdag!🍀🌸

      1. Tusen takk for det. Ja, det er greit de tester skikkelig. Ikke å spøke med når det gjelder hjerte.
        I dag har det bare regnet men ikke kaldt, så da er det greit ☺️
        Ha en fin kveld! 🥰

      1. Tusen takk. Ja, det var greit å få unna den timen. Nå et det bare å vente på neste med nitro i lomma ☺️
        Skal prøve å ta vare på meg sjøl 😁🙂❤️

    5. Så bra du blir fulgt opp, det er veldig viktig. Men å se sjøen fra Tiller og Flatåsen er ikke vanlig kost, men når dere var så langt oppe i etasjene fikk dere altså sjøutsikt. Det er ikke verst :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg