Ut på tur igjen 🙂

I natt var det så vakkert og stille når jeg var en liten tur oppe.

Bare se her

Og vi fikk en veldig fin og varm dag i går

Olav fikk klippet plen, og jeg ryddet i bedet og klippet noen kanter.

Og nå måtte jeg endre forsidebilde på facebook for vi kan ikke ha oransje bil på bilde nå ☺️

Syrin er i blomstring, ihvertfall noen

Plutselig kom en hel flokk med gjess flygende forbi

 

Du ser dem bedre her hvor de er zoomet inn

Vi våknet til en flott solskinnmorgen med hele 14°. Kunne tenkt meg å bare nyte dagen hjemme, men ut på tur må vi igjen.

Nå går ferden til Orkanger sykehus, deretter til Trondheim. Vi har begge to ting vi må gjøre, så da blir det et hotelldøgn igjen, på Tiller denne gangen. Vi har noen gratis opphold, og det passer fint å bruke en natt på det nå.

Kommer mer om turen etterhvert. Heldigvis tilbake i morra igjen. 😀

Her ser du morgenens bilde

God tirsdag! 🥰

8 kommentarer
    1. Nydelige bilder fra paradiset ditt, spesielt det fra i natt 😊 Klart den blå bilen må få bli med på forsidebildet! God tur og lykke til med diverse gjøremål. Hadde du ikke vært så busy på turen innom Trondheim, skulle jeg invitert deg med på tai chi klokka ett i dag 😉

      1. Tusen takk for det. Ja, det hadde vært artig, men jeg er vel ikke ferdig å sykle helt enda da 😁😉 Dumt jeg flytta fra deg, og tai Chi, men ellers er jeg veldig fornøyd med flyttinga. 😄 Var skikkelig flott i natt, og jeg fikk jo lyst til å være våken og gå med en tur ☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg