Tirsdag, og mer pakking

I dag står den andre kjellerboden for tur.  Det er litt mer å bære opp der, men fortsatt ikke mye igjen der heller.

I tillegg må jeg fjerne snø, og is fra bilen, og fjerne trekket på ruta, for nå meldes det mye regn, og da trengs ikke trekk.  I går var det for kaldt å fjerne det, og som du kan se HER, så hadde jeg litt annet å holde på med.

 

Må finne på middag også, og det blir vel noe fisk i dag og. I går hadde vi fiskegrateng, og det er jo alltid godt. 😀

 

Innom butikken må jeg også. Først Europris og kjøpe litt flere oppbevaringsbokser, og Extra for litt mer pålegg og brød. Bruker ikke krefter på å bake nå, selv om jeg snart må ha hjembakt brød kjenner jeg ☺  Er jo så godt!

 

Ikke så veldig spennende dager, men får se om det dukker opp litt tanker og andre funderinger innimellom, slik det har gjort de siste to dagene.  Like artig hver gang jeg plutselig får en tanke i hode, som gir en annen type innlegg. 🙂

Du kan se disse HER – Min egen lykkes smed og HER – Valgets kval

 

Tok dette bildet i helga før vinden blåste snøen av trærne

 

Tirsdagsklem fra meg, med ønske om en fin dag! <3

9 kommentarer

Siste innlegg