Tiller

Da er vi på plass på hotellet på Tiller, og kan følge med på alle som handler på City syd ☺️

Vi kom tidlig ettermiddag,  og har stort sett bare slappet av på rommet.

Jeg var en liten tur over veien, og handlet litt på Rusta og litt kveldsmat.

Etter å ha jobbet en del hjemme, så et det godt å slappe av en kveld før vi skal gjøre diverse de kommende dagene.

Vi kunne egentlig tenkt oss å bare ha en tur uten mange planer, men det får bli en annen gang 🙂

I morgen venter legetime, fotpleie. Og kveldens plan skal jeg komme tilbake til med eget innlegg etter vi har vært der ☺️

Jeg er i dårlig form nå, hjertet “buldrer’ og “hopper” litt mye nesten hele tiden, og kroppen er veldig sliten og ryggen vond igjen. Og mye kvalm og vondt i hodet. Venter litt for jeg har jo gått på penicillin mot flått noen dager, og det merkes jo det også.

Liker ikke helt det, så hvis det ikke går over får jeg kontakte legen. Tar ingen store sjanser med dette hjertet mitt nå 😳

Har ikke tatt bilder i dag, men du skal få nyte min hyttenabo Kirsti  sine blomster. Hun var jo med meg på Topptur hvis du husker det 😀

Jeg gikk en liten tur til dem i går kveld, og vi satt og snakket på verandaen deres 🙂

Men først møtte jeg Nemi, for hun ligger som regel på framsiden av hytta når de er inne. Der følger hun med på folk og biler som går og kjører forbi på veien

Dagen startet med 3° og sol hjemme i Gjengstøa ❤️

Savner utsikten allerede 😁

 

13 kommentarer
    1. Huff det var leit å høre at du ikke er i form, får håpe at det glir over av seg selv. Håper dere får noen fine dager på hotellet. Å Nemi er så søt ❤️ Kveldsklem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja, hun er bare søt den hunden. Og såå glad når jeg kommer 😄
        Går nok bedre snart tenker jeg. Har vel vært litt for flink for fort kanskje 😁
        Nyt kvelden. Klem ❤️

      1. Tusen takk for det. Ja, det er fint her er, med alt vi trenger rundt oss ☺️ Må nok roe ned litt mer igjen, men må nok finne ut hva som er årsaken 🙂

    2. Du MÅ ta vare på deg sjøl. Ikke artig å lese at du følte deg slik. Håper likevel de får det fint i Trondheim og at det dere skal utføre går veldig greit og fint. Og nydelig å se blomstene hos naboen din. Nyt dagen og ikke stress. <3

      1. Tusen takk for gode ord 🥰 Har nettopp nytt å sitte hos fotpleien, og nå venter jeg på mannen som er der. Skal nyte mest mulig, og det er ikke noe stress ihvertfall 🙂 Ha en fil dag du også. Klem ❤️

        1. Fotbehandling er så godt, snakka om det her om dagen at skulle også vært i vei. Bra du ikke stresser :). Takk, har tatt meg fri lengre enn tenkt i dag, satt ut i sola men ble skremt inn av en diger øyenstikker :D. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg