Alternative toppturer – Tur nr 3

I går var det så fint vær, så etter en sjøtur som du skal få se mer av siden, så ble det endelig en topptur igjen. 😀

Du kan se de andre turene her:

Topptur nr 1

Topptur nr 2

Dette er alternative toppturer for oss som ikke klarer sånn lange turer, og høye topper. 😄

Jeg fikk med meg turfølge også denne gangen ☺️

Turen får du i bilder og tekst.

Hadde en egen Protestaksjon /demonstrasjon i fjor…

Min protestaksjon fungerte altså ikke…her har noe skjedd. Det har kommet en vei 😲

 

Takk for turen Kirsti og Nemi 😀

 

Og har du ikke sett toppturene mine fra i fjor, så finner du dem HER

9 kommentarer
    1. Alltid gøy å være med deg på topptur, om så bare via PC’n. Med det knallværet dere hadde, blir det jo bare gøy å gå. Håper mandagen blir fin, klem 🤗

      1. Så artig at du synes det er gøy. For vi har det veldig artig 😄
        Det var knallvær i går, og jammen meg blir det i dag også. 6 dager uten regn, det er rekord siden mai tror jeg 😀
        Nyt dagen du også. Klem ❤️

    2. Herlig!🤩Herlig!🤩
      Det var fin topptur i nydelig høstvær det.🍃☀️🍁
      Vil tro turen var rikelig lang den.🤗
      Kos deg i det fine høstværet!🍂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg