Spørsmål og svar

 

Igjen har jeg vært inne hos VeraLynn og lånt litt spørsmål 🙂

 

 

Spørsmål 1: Hva er den merkeligste drømmen du har drømt?

Svar: Oi, det var ikke noe enkelt spørsmål for ei som drømmer nesten hver natt. Den merkeligste drømmen kan jeg ikke huske. Drømmene mine blandes ofte av ting jeg har sett på tv, og ting jeg har opplevd i livet.

Spørsmål 2: Hvis du blir tvunget til å velge, skulle du hatt 5 små tattiser på forskjellige steder på kroppen eller en stor?

Svar: Den er lett å svare på; Stor.  For jeg har allerede en stor. Den fikk jeg for 10 år siden i 50 årsdagsgave fra ungene mine. Så mine to sommerfugler er ungene mine som har fløyer ut av puppen og blitt 2 flotte, selvstendige personer, som jeg er uendelig glad i, og veldig stolt av 🥰

Spørsmål 3: Hvordan ville du kledd deg om alle andre mennesker var blinde, og du kunne kle deg akkurat som du ville?

Svar:  Kler meg som jeg vil allerede  så det var enkelt. 😄 Ganske vanlige klær. Ikke noe som utmerker seg noe spesielt 🙂

Spørsmål 4: Har du noen gang sykemeldt deg fra jobb eller skole, uten å være syk?

Svar: Nei det har jeg aldri gjort. Det der var jeg aldri god på. Samvittigheten tillot meg ikke å gjøre det ☺️

Spørsmål 5: Hvilken er den beste TV-serien du har sett?

Svar: Å, så vanskelig du spør da. Er jo mange bra, men får skrive den jeg kom på som er både artig, koselig og har gått over mange år: Med hjartet på rette staden. Om det er den beste jeg har sett, nei, kanskje ikke, men vet ikke helt hvem og hva jeg syns er best. Liker så mye forskjellig sjø ☺️

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg