Tankene surrer…

I kveld er det så mye som surrer oppi mitt lille hode, at jeg må tømme det litt for å få sove. 😳

Skrev jo tidligere i kveld, litt om det vi ser på Nyhetene  og det er ikke så lett å legge bort tankene på det.

Men vi er tilbake på Flatåsen,  og vi har fått ryddet mer, og sovesofaen er hentet, og det gikk nesten bra 😯🙂

En av de som skulle bære den, fikk kink i ryggen da han skulle skifte grep, så de måtte hanke inn en nabo i tunet for å hjelpe til. 🙈

De fikk den nå med seg, og på plass i 2.etg hos hun som skulle ha den, så nå får den være til nytte der 😀

Hun sendte med et bilde når den var på plass. Og vi fikk invitasjon til å overnatte hos henne når vi skal til byen.

Det var jo veldig snilt da 😍 Her har vi bodd i samme borettslag,  og tun, og ikke truffet hverandre før nå 😄

Men nå er vi venner på Facebook ☺️

Vi har også fått tømt kontoret og vasket vinduene, og i morgen skal jeg vaske gulvet, så er det klart til innrykk av ny eier på søndag 😄

Blir spennende å få bilder når de får pusset opp etterhvert. ☺️

Formen min har ikke vært så god i dag, så jeg måtte legge meg ofte innimellom gjøremåla.

Og middag orket vi ikke tenke på, så vi bestemte oss for å spise brødmat, men så fikk jeg sånn akutt lyst på pizza,  og da var det bare å gå en tur til Capri.

Fint vær, og kort vei, så det gikk greit. ☺️

Ble ikke bilde av pizza,n så du får nøye deg med bildene jeg tok utenfor her, og på vei opp bakken 😁

Men nå må jeg sove…så god natt, eller god morgen til deg 🥰

10 kommentarer

Siste innlegg