Drøm eller mareritt 😳

Har du vært innom meg tidligere i dag, så har du sikkert lest dette innlegget

Min drøm blir nå oppfylt,  mens andre opplever sitt livs mareritt, og da føltes det plutselig så uvesentlig det jeg skriver om…

I dag går tankene hele tiden til folkene i Ukraina. 😥

Ingen trodde det ville gå så langt virker det som, men når enkelte personer sitter med makta, så kan det verste skje, og det er skremmende å se nyheter i dag.

 

 

Mens jeg skriver dette, står nyhetene på på tv, for vi må holde oss oppdatert føler vi.

Det virket som om folket i Ukraina ikke helt trodde at det virkelig ville bli krig, at den/de som bestemmer ville stoppe dette, og så skjer det stikk motsatte.

Det er så unødvendig,  og umenneskelig dette som skjer nå..

Ber for folket i Ukraina ❤

 

Bunny med flere har skrevet godt og mye om dette, så istedet for å skrive om ting jeg ikke har så mye greie på, henviser jeg deg til å lese hos han.

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg