Sykkeltur

I dag ble det en aldri så liten sykkeltur på meg. Men såå kaldt i fjeset 😀

Godt med søndag og fridag fra oppussing. Kjennes godt at jeg har holdt på mange timer hver dag nå.

 

Jeg skrev HER at Olav monterte noe for meg, så nå var det bare for å teste min nyinnkjøpte sykkel, for jeg må jo sjekke at alt fungerer..  😉

Jeg har fin sykkel fra før, men den har blitt lite brukt de siste årene. Kroppen har jo ikke fungert til sykkelturer, og her har vi nesten bare bakker.  For en del år tilbake syklet vi en del, og fikk bedre form, men nå har vi innsett at vi må ha litt drahjelp.

Olav kjøpte  sykkel i sommer, og det er jo kjedelig for han å sykle på tur alene. Da blir det ikke så ofte.

Så nå har vi planer til vår og sommeren om å sykle litt turer, ta med oss mat og drikke, og kose oss på tur. ☺️

Legen min anbefalte meg veldig en elsykkel, og det er god trening selv om jeg får hjelp. Det blir bevegelse, for den går jo ikke uten at jeg trår.

 

Er den ikke fin?

Det beste er at pengene har jeg fått av svigerfar for god hjelp i mange år. Da blir det ekstra koselig 🥰

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg