Endelig fredag 😀

Har ikke akkurat ventet på fredag, men dere som har en jobb å gå til,  og som ikke jobber helg, synes nok det er veldig godt 😀

Nå føles det nesten som jeg har hatt en jobb å gå til de siste ukene jeg også, men det blir ikke helt det samme. Har jo bare hjemme”kontor” jeg 😁

Skal ikke ha oppussingsinnlegg nå, for det skal jeg gjemme til jeg er helt ferdig med gangen

Ja, jeg skriver jeg, for jeg har gjort så og si alt sjøl. Olav har kun hjulpet til med 2 tapetremser. 😉

Men han har gjort andre ting i stedet,  så har jeg sluppet det.

I dag tok han handleturen på Kyrksæterøra igjen, og det er så fint, for han har snart handlet inn alt til jul 😀

Skulle tro vi skulle ha fullt av gjester 😁😂

Han kom hjem med roser til meg i dag ☺️

Må ha gjort litt for å fortjene dem da 😄

Ellers så er han flink til å komme med roser uten spesielle anledninger han, og det er ekstra koselig når jeg ikke venter det 🥰

I går monterte han noe som jeg har kjøpt meg, men det skal jeg fortelle mer om siden.  Må ha tid til teste det først 😉

Det ble kylling og potetgull til middag i dag, enkelt, og godt 🙂

Etter en dusj, har jeg ligget på sofaen, pakket inn i teppe. Ble frossen etter all malinga i dag  😄

Håper du har hatt en fin fredag, og jeg ønsker deg en god helg 😀🌹❤️

8 kommentarer

Siste innlegg