Skogstur med bål

Det er så koselig å se når andre går på tur i skog og mark, og tenner bål i skogen.

Både Margrethe Utifriluft  og Helene Zoeticworld  er ofte på bålturer, og det ser så koselig ut.

Har kost meg ved bål I skogen flere ganger jeg også, men det er mange år siden nå.

 

I dag var det flott vintervær, og jeg kom meg endelig ut en liten  tur 

 

Fant en veldig fin, og skjermet plass, og da fikk jeg idèen til et deilig varmende bål 😊🔥

 

Sånn kan det også gjøres, ikke sant?  Vel, det varmet ikke så veldig, og var ikke så langt til skogs, for her går gangstien, og der sto jeg og tok bilde 😄

 

En trebåt lå der nedsnødd, og den er ikke for å ha på vannet, nei, den er lekeplass for barna ☺

 

Det var min lille “skogstur” i dag.  Jeg lever jo etter mottoet; Får ikke mere moro enn man lager selv, og får jeg et sprøtt innfall, ja, da kan det bli blogginnlegg av det 😄

11 kommentarer

Siste innlegg