Fin tur i 5 minusgrader

Kjente når jeg endelig kom meg ut, at formen ikke var så god som den kjentes ut , før jeg begynte å kle på meg.

Det var så flott ute, godt med frisk luft, og jeg måtte på butikken. Litt pålegg,  brød og melk trengtes ☺

Så jeg tok sjansen og gikk den lille runden, som før pleide å være ekstrarunden. Det gikk tungt gitt 😳

Tror aldri jeg har brukt så lang tid på 2,5 km. En time totalt med handling, og det gikk jo fort 🙂

Kom over nissen som visst aldri klarte å komme seg inn med julegavene også 😄🎅

Jaja, det er jo snart jul igjen 😳😄

Jeg kom meg gjennom resten av runden,  og fikk et lite glimt av soloppgangen før det begynte å snø igjen 🌞🌨

 

Nå har jeg flata ut på sofaen, og skal se om jeg får lagd meg litt lunsj.

Om jeg hadde lyst til å pakke i Natt, så ser det ikke ut til at det blir noe av det i dag.

Har god tid, så hvorfor skal jeg stresse med det? 🤔😲☺

Takk for at du ble med meg på turen 🥰

6 kommentarer
    1. Godt å komme ut – og det er jo akkurat det samme hvor lang tid man bruker! Så dere fikk mere snø, ja – i morra skal det komme mye her også…! Stønn…! Innmari fine bilder du viser her! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg