Rolig søndag

I dag ble det en veldig rolig dag.

Ingen av oss er i god form, så vi har sett på ski på tv, sett på snøværet, som har kommet og gått,  med litt sol innimellom 🙂

Jeg hadde tenkt å få gjort mye på albumet mitt i helga,

men betennelse og smerter fra nakken og ut i høyre arm, satte stopper for det. Vært litt for ivrig med pc,n de siste dagene ☺

Da fikk jeg endelig lest ferdig boka naboen lånte meg, og den var veldig bra skrevet, og overraskende slutt 😀

Liker å lese vanlige bøker, og ikke bare lydbøker 😀

Passe spennende bok ☺

Til middag lagde jeg omelett i dag. Enkelt og godt 🙂

Har du fått med deg formiddagens innlegg om glede? Hvis ikke, kan du lese det HER

21 kommentarer
          1. Ja, jeg regnet med det var musikk du tenkte på, men min sangstemme er ikke som før, så det skal jeg spare dere for 😂 Jeg har aldri lagd scrapbooks, men fotoalbum for alle år siden jeg begynte å ta bilder 12 år gammel, har jeg 😀

    1. Hvor lager du dette albumet, er det på dataen eller mobilen?
      Du får ta det pent og hvile….Boka så spennende ut. Jeg liker å lese selv, blir aldri fortrolig med andre stemmer på øret med mitt liv som er hørselshemmet…
      Klem…

      1. Jeg lager det på pc,n i programmet til CeWe Japan protokoll
        Skjønner ar det blir vanskelig med lydbok så lenge du hører dårlig, men det er visst mulig å gjøre det så det går gjennom høreapparat mener jeg. Da blir det litt annerledes tror jeg. 🙂 Hviler mest i dag ja 🥰

    2. Du får jo gjort litt da ja. Men ikke kjekt å ikke være helt i form.
      Album har jeg også planer om, men kommer aldri i gang. Tenkte faktisk på det senest tidligere i dag.
      Ser god ut den boken. Jeg synes personlig at det er kjekkest å lese ekte bøker, altså bøker av papir. Det er mest avslappende.
      Ha en fin søndagskveld ♥ Klem

    3. Jeg har ikke fått skrevet på pc i dag:)
      Bra at du slappet av. Skal søke på boka du har lest. Jeg lytter på audiobok. Bedre det på grunn av at jeg har smerter I øynene:)

      1. Godt med avslappende søndag ☺ Jeg har vendt meg til lydbøker, så jeg liker godt det også. Da ser jeg det for meg på en litt annen måte når jeg hører 😀 God klem ❤

      1. Ja, en rolig dag måtte til. Kan ikke sitte mye med pc og tlf før den kommer…kjedelig! ☺ Tusen takk. Det bedrer seg som regel raskt når jeg tar en pause 😀God klem ❤

    4. Høres godt ut med en rolig søndag. Noen ganger trenger man det. Håper nakken din blir bedre, slik at du får fortsette med albumet ditt. <3

    5. Det er deilig med sånn avslappende dager, man trenger det i blant.
      Spennende med sånn fotobøker, noe jeg ikke har prøvd selv men har hatt lyst til. Det er jo en fin måte å ta vare på bildene sine 😊

      1. Det er en veldig koselig måte å ta vare på bildene på. En tar ikke så ofte fram pc n for å vise bildet, men fotoalbum er enkelt å ha framme, så den som vil kan kikke.🙂 Gjorde godt med avslappende søndag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg